woensdag 1 februari 2012

Stashflash nagellak

Vandaag de allerlaatste stashflash! De kleur waar ik de meeste nagellakjes van heb, namelijk roze. Binnenkort zal ik een nagellakfilmpje maken, zodat jullie al mijn nagellak kunnen zien.



Van links naar rechts:
* Catrice 270 Dazzling Pink
* Essence 08 Ultimate Pink
* Max Nails 63 (uit een setje van French Manicure)
* Max Nails 11 Pink
* Catrice 040 Princess For A Day
* DA 104
* Essence 01 Love This City (Limited Edition: Berlin Rocks)
* Max Nails 6 Peach
* Naamloos bloemetjesflesje
* Catrice 150 Big Spender Wanted!
* La Femme Beauty 106 Pink Cream
* Max Nails 7 Soft Pink
* Action uit zo'n setje met zes neonkleurtjes
* Max Nails 15 Paris Pink
* Catrice 190 Wrapped Around My Finger
* Cutex 501
* Catrice 160 Sweets For My Sweets
* Kruidenklokje 
* Essence 36 Superstar
* Essence 04 Roy's Red (Limited Edition: Whooom!! Boom!!)

De allerlaatste nagellakjes. Wat een werk, maar ik vond het leuk om jullie mijn nagellak te laten zien. Hopelijk vonden jullie het ook leuk. Binnenkort een update van mijn nagellakstash door middel van een filmpje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...