maandag 27 februari 2012

Sir! Yes Sir!

Vandaag een lakje van Catrice, genaamd Sir! Yes Sir! Het is een legergroen lakje. Normaal draag ik niet vaak deze lakjes, maar ik vond dat het tijd was om iets nieuws te proberen. 




Het resultaat beviel me wel. Een mooie donkere kleur die prettig lakte. Het nadeel: Ik was er zo snel op uitgekeken! Dit heb ik vaker met egale kleuren of donkere kleuren. Dit lakje is een combinatie van beiden. Een uitdaging voor mij om dit lakje de volgende keer op te pimpen met behulp van nail-art of iets dergelijks tot een lakje waar ik niet op uitgekeken raak! 


Hier nog even een close-up van het lakje. Ik vind hem wel echt heel erg mooi. Voor €2,50 is dit echt een budgettopper! Ik merk dat ik dit lakje vooral voor de donkere en koude dagen bewaar. Waneer draag jij donkere lakjes? En hou jij van donkere kleurtjes? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...