woensdag 1 februari 2012

Review make-up doos deel 3 Modern Safari

Vandaag het een na laatste deel van de mega make-up doos van The Color Workshop. Setje 3 is Modern Safari. 




Ook dit setje bestaat uit een nagellak, een lipstick, een palletje, een eyeliner, een oogpotlood en twee kwastjes. Ik review weer als eerste het oogpotlood, de eyeliner en de lipstick. 


Het oogpotlood is olijfgroen. Het is een heel mooi romig potloodje met een mooie glansje. De eyeliner is gewoon zwart, maar ik veegde hem per ongeluk uit... Het duurt wel een poosje voordat deze eyeliner droog is dus. De lipstick is een mooie roze lipstick. Hij is niet stroef, maar ook niet romig. Er tussen in dus. Dit vind ik de fijnste structuur, zoals ik al eerder heb aangegeven. Hij droogt mijn lippen niet uit en dit vind ik ook heel erg fijn. De lipstick blijft opzich best lang op mijn lippen zitten, vooral met een lippotlood eronder, maar een maaltijd overleeft hij niet. 


De nagellak is felrood. Hij bevat geen shimmer, maar heeft wel een mooie glossy finish. 


Een close-up van de nagellak


Het palletje 


De swatches. De eyeliner en ooghighlighter zijn volgens mij bij elk setje van dezelfde structuur, want ook hier is het weer het geval dat ze beiden stroef zijn. Het is jammer dat de ooghighlighter een overspray bevat, maar net zoals bij de andere setjes zit daaronder wel een kleur die ook zonder de glitters mooi is. De glitters hopen wel heel erg op en hierdoor is het moeilijk de kleur te verdelen. 


De swatches van de oogschaduws. Hierop kan ik niet anders dan verliefd worden. Weer een geweldige pigmentatie. Vanaf nu geen excuus meer om geen groen te gebruiken voor mijn ooglooks. Zelfs de lichtgroene kleur heeft veel pigment, terwijl lichtere kleuren soms weinig pigment hebben. Ik heb in ieder geval niet veel lichte kleuren met veel pigment.


Hierbij zaten weer dezelfde kwastjes als bij de andere setjes. Mijn mening over de kwastjes is dus niet veranderd. 


Weer een superfijn setje. Ik ben weer zeer tevreden en moet zeggen dat ik dit setje ook regelmatig pak. Binnenkort het laatste setje en dus de laatste review van deze make-up doos.

2 opmerkingen:

  1. Dit is denk ik toch wel mijn favoriet setje uit de doos. Leuke set. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...