zaterdag 25 februari 2012

Inspiration

Afgelopen zondag ben ik samen met mijn zusje Anouk, mijn vader en mijn ooms naar PSV-FC Groningen geweest. Anouk en ik hadden zaterdagavond echt een meidenavond, lekker tutten met maskers en samen onze nagels lakken. Nu hadden wij het idee om onze nagels in de kleuren van FC Groningen te lakken. Jammer genoeg hadden we niet de juiste kleur groene nagellak mee, maar het gaat om het idee toch? 


Hierbij een beetje onduidelijke foto, maar dan kunnen jullie het idee zien. De bovenste hand is van Anouk en de onderste hand van mij. Mijn wijsvinger had ik weer helemaal groen en mijn duim had ik de ene helft groen en de andere helft wit. Bij mijn andere hand had ik hetzelfde gedaan. FC Groningen heeft met 3-0 gewonnen tot vreugde van mijn vader, zusje en ik en tot verdriet van mijn ooms. 

Een kort artikeltje vandaag, maar ik wou gewoon even laten zien wat wij hadden gedaan om FC Groningen nog meer aan te moedigen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...