woensdag 29 februari 2012

Ice Princess

Vandaag een look die ik met een van de setjes uit mijn grote make-up doos heb gemaakt. Het is een mooie ijzige shimmery look geworden, wat natuurlijk perfect paste bij het weer van de afgelopen weken. Het setje wat ik voor deze look heb gebruikt is Aqua Bella. Hier kun je de review teruglezen.




Het is een look met verschillende kleuren grijs. Ik heb een donkergrijze kleur, de kleur rechtsboven in het palette gebruikt in mijn arcadeboog en deze goed geblend. Het is namelijk een hele donkere kleur, waardoor het de look heel erg hard maakt. Door flink te blenden heb ik hem een stuk zachter gemaakt. 


Vervolgens heb ik de lichtere grijze kleur, in het midden van het palette gebruikt over mijn bewegend ooglid. Deze kleur heb ik ook onder mijn onderste wimperrand aangebracht. In mijn binnenste ooghoek heb ik de witte kleur aangebracht, de kleur linksboven in het palette. 



Ik heb de look afgemaakt met mascara van Miss Sporty en op mijn gezicht een beetje perzikkleurige blush van MNY. Ik vind grijs heel erg mooi, maar door mijn blauwgrijze ogen wordt mijn oogkleur wel een beetje flets. Ik heb hier zelf niet echt problemen mee, dus ik draag gewoon grijze ooglooks. Houden jullie ook rekening met jullie oogkleur bij de ooglooks die jullie maken?

4 opmerkingen:

  1. Mooie look! Ik ben jou ook gaan volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog & post !
    echt leuk die oogschaduw zo ik wou dat ik het zo kon, haha.
    ik ga je volgen.
    liefs, denice

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...