vrijdag 3 februari 2012

Dupetest

Vandaag heb ik een dupetest voor jullie. I Sea You en Jade Is Not My Name zijn allebei nagellakken van Catrice. Ze lijken heel erg op elkaar, daarom ga ik ze vandaag vergelijken voor jullie. 

Op mijn wijsvinger en ringvinger heb ik I Sea You en op mijn middelvinger en pink Jade Is Not My Name.



Linkervinger is I Sea You en rechtervinger is Jade Is Not My Name. 


Zoals jullie kunnen zien is Jade Is Not My Name ietsjes lichter dan I Sea You. Het scheelt niet heel erg veel, niemand zal merken op een afstandje dat het een andere kleur is. Jade Is Not My Name gaat uit het assortiment, dus als je hem niet meer kan kopen, is I Sea You een hele mooie vervanger. Een dupe zal ik het niet noemen, omdat het wel een iets andere kleur is, maar hij lijkt er wel heel erg op. I Sea You is te koop bij het Kruidvat/Trekpleister voor €2,50 per stuk. Jade Is Not My Name is nu €1,25 omdat hij uit het assortiment gaat. Ook dit lakje is te koop bij het Kruidvat/Trekpleister. 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...