donderdag 9 februari 2012

Douglas bodybutter

Sorry dat ik al een paar dagen niet meer heb gepost, maar ik heb het druk! Ik heb nog geen kans gezien om vooruit te schrijven, dus soms zal er geen artikel verschijnen. 

Vandaag een artikel over een bodybutter. Met dit weer worden mijn benen heel erg droog en moet ik ze elke dag insmeren. Doe ik dit niet, gaan ze vreselijk jeuken. Dus een goede reden om een artikel te schrijven over een bodybutter die ik veel gebruik op dit moment.




Mijn eisen bij een bodybutter zijn dat hij lekker moet ruiken, maar dat de geur niet te aanwezig is of snel vervliegt, makkelijk uit te smeren moet zijn en snel intrekt. Voldoet deze bodybutter aan mijn eisen?


Allereerst de geur: aardbeienmilkshake! Heerlijk! Deze geur is niet te aanwezig, maar wat is hij lekker. Pluspunt dus.



Zoals jullie misschien al kunnen zien is het niet een hele dikke boter. Hij is dus makkelijk uit te smeren. Weer een pluspunt dus.






Doordat de bodybutter niet zo dik is, trekt hij makkelijk in. Hij laat geen vettig laagje achter, wat aan de ene kant een pluspunt is, maar aan de andere kant een minpunt. Met dit koude weer heb ik echt een vettere bodybutter nodig, anders begint mijn huid zo weer te jeuken. Nog een minpunt vind ik de pot, dit is niet zo hygiënisch, omdat je er steeds met je handen inzit. Dit is wel logisch, omdat de bodybutter te dik is om in een tube te doen, maar daarom moet je wel beter denken om de hygiëne. 

Mijn conclusie is dus dat hij voldoet aan mijn eisen. Voor mijn huid is hij nu niet zo geschikt, omdat mijn huid veel vet nodig heeft. Voor de zomer of als het weer wat minder koud wordt, is hij wel heel erg fijn. Hij kostte €5,95 bij de Douglas, maar omdat ik nog een cadeaukaart had, heb ik er maar €0,95 voor betaald. Een koopje dus. Een fijne aanwinst die ik al vaak met plezier heb gebruikt.

1 opmerking:

  1. lijkt me lekker ruiken.
    ik volg je nu, zou je mij ook willen volgen
    x
    http://likefashionandmore.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...