donderdag 23 februari 2012

Discussie

Gisteren liep ik even het Kruidvat binnen om te kijken of het nieuwe assortiment van Essence er al was. Dit was niet het geval, maar ik zag wel dat de nieuwe limited edition van Catrice er lag.




Nieuwsgierig als ik ben, moest ik hier natuurlijk even bij kijken. Opzich wel mooie producten, maar ik werd er niet echt warm van. De blush leek me mooi, maar na deze te hebben geswatcht, werd ik teleurgesteld. Geen mooie shimmer en bijna niet te zien. Jammer jammer. Toen viel mijn oog op de prijzen en ik schrok een beetje. Die blush kostte €5,-! Vandaag daarom deze discussie. Wat vinden jullie van de prijzen van Catrice? Valt Catrice nog onder het budgetmerk? Het valt me op dat eigenlijk altijd de limited editions duurder zijn dan vergelijkbare producten uit het vaste assortiment. Ben ik de enige die geschrokken is van de prijs? En wat vind je er nou eigenlijk van? Geef je mening bij de comments!

1 opmerking:

  1. opzich is het vrij logisch dat de LE's duurder zijn dan de normale collectie, aangezien dat niet iets blijvends is, maar toch is het idd vrij duur en dat is dan wel weer belachelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...