donderdag 2 februari 2012

Catrice potloden

In mijn shoplog liet ik verschillende oogpotloden zien, een lippotlood en een wenkbrauwpotlood. Vandaag de swatches en mijn mening hierover. Ik begin met de oogpotloden. 




Zoals je kunt zien, heb ik twee verschillende versies. Hier kwam ik pas achter toen ik de oogpotloden op een rijtje legde. Van boven naar beneden 030 Amethyst, 070 Cool Grey, 100 Tropical Green en 160 Get Your Golden Eyes! Aan het einde van elk potlood zit een smudger om het lijntje wat je hebt gezet te vervagen. Ideaal! 


Over 030 Amethyst zit een bruinige gloed, maar hij lijkt meer op paars dan op bruin. De rest van de kleuren is precies zoals het oogpotlood zelf. Hele mooie romige potloden waar veel kleur vanaf komt. Ik ben meer dan tevreden! 


Het wenkbrauwpotlood is precies in mijn kleur. Dit is de kleur 020 Date With Ash-ton. Ik baal echt dat deze uit het assortiment is, want ik heb nu eindelijk de juiste kleur voor mijn wenkbrauwen gevonden. Maar op zoek naar dezelfde kleur dus. Ik vind het een heel fijn potlood, hij is precies en geeft genoeg kleur af, zodat je niet twintig keer over je wenkbrauwen hoeft te gaan om een beetje kleur te zien. Een dikke pluim dus! 


Het lippotlood is in de kleur 020 Soft fuchsia. Nou 'soft' vind ik de kleur niet, wat een knalkleur! Mijn lippen hebben best wat pigment, dus op mijn lippen valt het nog enigszins mee. Een heel mooi romige potlood wat goed op je lippen blijft zitten. 

Ik ben heel erg blij dat ik al deze potloden heb meegenomen. Ze behoren tot de producten die ik vaak gebruik, vooral het wenkbrauwpotlood en het lippotlood. Dus mocht je ze nog tegenkomen ergens, neem ze dan vooral mee!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...