maandag 30 januari 2012

Tag: 11 questions

Door belllezza en floor ben ik getagged! Superleuk en daarom ga ik snel deze tag uitvoeren!


Regels:


* Plaats de regels van de tag op je site
* Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen
* Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen
* Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen
* Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged
* Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gekregen
* Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals 'Ik tag iedereen die dit leest' of 'Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.'





Hier komen 11 dingen over mijzelf:
1 Als ik als een jongen ter wereld was gekomen, was mijn naam Tim
2 Ik haat winacties waarbij ik tweets moet retweeten. Ik heb het gevoel dat ik dan mijn volgers aan het spammen ben.
3 Ik ben helemaal verslaafd aan Howrse, een online paardenspel. Hier gaan best wel wat uurtjes spelen in zitten!
4 Elke zaterdagmorgen sta ik vroeg op om te gaan paardrijden.
5 Ik heb licht overhangende oogleden en als ik naar mijn moeder kijk, ga dit vast nog erger worden.
6 Ik ben nu weer actief aan het bloggen na een een blogpauze van ongeveer een half jaar, omdat ik het te druk had.
7 Ik spaar de serie 'Heartland', een paardenserie voor meiden van ongeveer 10 jaar. Ik ben hier al een aantal jaar mee bezig, maar heb de serie nog niet compleet.
8 Ik verander de achtergrond van mijn laptop en telefoon regelmatig, omdat ik snel uitgekeken raak van mijn achtergrond.
9 Op dit moment heb ik meer dan 170 nagellakkleurtjes, dus de topcoats, basecoats en nailhardeners niet meegerekend. 
10 Limited Editions hebben een ongelofelijke aantrekkingskracht op mij.
11 Elke keer als ik naar de Kruidvat ga, moet ik even kijken of er nog iets leuks in de uitverkoopbakken ligt.


De vragen van Belllezza:
1 Wat is de grootste beautyblunder die je ooit hebt gemaakt?
Concealer die ik niet had geblend. Ik heb de halve dag met een stip op mijn voorhoofd gelopen voordat ik in de spiegel keek en het doorhad.


2 Je hele leven zonder mascara of je hele leven zonder foundation?
Een makkie, zonder foundation. Ik heb meestal genoeg aan wat concealer. Mascara is een must voor mij, anders heb ik ogen die helemaal niet opvallen


3 Wat is jouw favo make-up merk en waarom?
Catrice, budget, goede kwaliteit en leuke namen. Al vind ik het wel jammer dat ze steeds de prijzen verhogen. Hierdoor wordt het wel minder budget. 


4 Noem je favoriete quote. 
Wanneer we paardrijden, lenen we vrijheid.
Als ik paardrijd ik nergens meer aan denk. Alleen aan het paard en ik. Ik voel me dan helemaal vrij. Daarom is dit mijn favoriete quote.


5 Heb je al eens iets gestolen?
Nee. Misschien toen ik klein was een snoepje uit de snoepwinkel, maar ik kan het me niet herinneren. Het was dus in ieder geval niet met opzet.


6 Heb je tatoeages? 
Nee, ik heb geen tatoeages.


7 Heb je piercings?
Nee, ik heb ook geen piercings. Braaf hè :)


8 Wat was de ergste lichamelijke pijn die je ooit gevoelt hebt?
Toen ik van een paard afviel tijdens een sprong en op mijn hoofd terecht kwam. Mijn cap (zo'n helm op je hoofd om je hoofd te beschermen) was doormidden en ik heb daarna zoveel last van mijn hoofd en nek gehad. 


9 Welke opleiding doe je?
Ik doe de opleiding Logopedie. Ik zit nu in het tweede jaar. 


10 Draag je een bril of lenzen?
Ik heb lenzen.


11 Wat doe je op dagen dat je geen inspiratie hebt voor je blog?
Dan ga ik op internet kijken of andere blogs mijn inspiratie kunnen geven of ik kijk bij mijn eigen spulletjes om te kijken waar ik over kan bloggen. 


De vragen van Floor: 
1 Welke seizoen vind je het leukst?
De zomer, heerlijk warm en lekker zonder jas naar buiten. Laat opblijven, omdat het nog zo lang licht is. Heerlijk!


2 Wanneer ben je jarig?
Ik ben jarig op 12 december.


3 Wat is je favoriete eten?
Sla, hutspot, broodje gezond, schnitzel, cordon-bleu, wortels, gehaktbal, spinazie, lasagne. 


4 Met welke hotte jongen zou je graag willen picknicken?
Met Simon. Ik vind hem knap en kan volgens mij ook vreselijk met hem lachen.


5 Wat is je grootste blooper?
Dat ik een keer zo erg met een vriendin aan het kletsen was dat ik tegen een lantaarnpaal omhelsde! Gelukkig knalde ik er niet met mijn hoofd tegenaan, maar ik had daarna wel last van mijn pols.


6 Van welk snoep hou je?
Ik ben gek op drop en dan vooral Engelse drop. Ik kan me er misselijk in eten.


7 Hoe zou je je stijl omschrijven?
Casual en vrouwelijk.


8 Wat is de naam van je beste vriendin?
Ik heb niet een beste vriendinnen, maar een club van beste vriendinnen. Lucky me! :)


9 Welke talen spreek je? 
Ik spreek Nederlands en Engels, ik kan een beetje Frans en Duits, maar dit is al weer lang geleden dat ik deze twee talen op school heb gehad.


10 Waar zie je jezelf over 5 jaar?
Dan ben ik bezig met een master, werk parttime, woon samen en ga ik nadenken over een eigen praktijk.


11 Wat is je favoriete film?
Mamma Mia en Dear John. Ze blijven mooi, hoe vaak ik ze ook kijk.










Mijn vragen:
1 Wat is het ergste beautyadvies wat je ooit hebt gehoord?
2 Welk persoon inspireert jou het meeste en waarom?
3 Heb je huisdieren? Zo ja, wat voor dieren, welk ras, welke leeftijd, welk geslacht en wat is hun naam? 
4 Waarom ben je met je blog begonnen?
5 Wat heb je als laatste gedroomd?
6 Wat is je favoriete boek?
7 Zou jij je haar lang laten groeien om het te doneren aan stichting Haarwensen. Waarom wel of waarom niet?
8 Hoe doe jij inspiratie op voor je blog?
9 Als je een dier was, welk dier zou je willen zijn en waarom?
10 Waar kun je echt niet zonder?
11 Waar zie je jezelf over 5 jaar?


Ik tag:
Yua
2 MySuperSweetLife
3 HB
4 Tess
5 Livethelifeofdenies
6 Esmee
7 Joany
8 Little Joy
9 All About Beauty
10 Noeske
11 Dreamslovechanel


Succes allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag, je hebt hem ook erg leuk ingevuld! :)

    Liefs Manon
    Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vond jouw tag ook al zo leuk!

      Verwijderen
  2. Bloopers blijven leuk om te lezen :$ Fijn dat je hem hebt ingevuld! <33

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...