zaterdag 21 januari 2012

Stashflash nagellak

Vandaag doe ik twee nagellakkleuren in een post. Ik vind namelijk dat ze bij elkaar horen. Vandaag behandel ik mijn bruine nagellak en mijn neutrale nagellakken. Aangezien ik vind dat bruin ook een neutrale nagellakkleur is, doe ik hem bij.


We beginnen met de bruine nagellak. Ik heb niet heel erg veel bruine nagellak. Sommige neigen ook een klein beetje naar het oranje toe.




Van links naar rechts:
* Essence 01 Iron Goddess (Limited Edition: Metallics magnetics) 
* Invite
* Rimmel London 366 Beige
* Kruidenklokje
* Essence 04 Nothing Else Metals (Limited Edition: Metallics magnetics)
* Onbekend
* Lancome 284
* Rishe
* Annemarie Borlind
* Essnce Copper Rulez (Limited Edition: Metallics magnetics)


Nu ga ik de neutrale nagellakken bespreken. Ik ga neutrale nagellak steeds meer waarderen en koop het dus ook steeds vaker.



Van links naar rechts:
* Catrice 010 Dance Like A Prima Ballerina (Ultimate Nudes)
* La Femme 114 Pearly Pink
* Catrice 060 Mona Lisa Is Staring Back (Ultimate Nudes)
* BWC Make-up
* Invite
* Hema French Manicure Peach Coat
* Nivea Beaute
* Constance Carroli
* Max 12 Pearl

Het einde van de stashflashes is bijna in zicht. Hierna komen nog mijn paarse en roze nagellakken en daarna komt er een filmpje zodat jullie kunnen zien welke nagellakken ik op dit moment heb. 

5 opmerkingen:

  1. Oh! Je had foto's moeten maken hoe de kleurtjes er uiteindelijk uit zien op de nagelstjes zelf! :O Zou echt super leuk zijn geweest want de kleurtjes zien er kei mooi uit!
    :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg goed uit!
    Liefs Tessa
    www.beautyandmylifex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleuren!

    Neem je ook eens een kijkje op mijn blog?
    http://myownsupersweetlife.blogspot.com/
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...