donderdag 19 januari 2012

Stashflash nagellak

Sommigen van jullie hebben mijn 'stashflash' posts vast wel gelezen. Ik ben hier niet mee verder gegaan, dus ik ga de laatste reeks ook online zetten. Nu moet ik wel zeggen dat er in die tussentijd veel meer nagellak bij is gekomen, ja ik heb een nagellakverslaving, maar ik ben van plan binnenkort een nagellakfilmpje te maken, waarin jullie dan mijn hele nagellakcollectie kunnen aanschouwen, up-to-date. 



Vandaag laat ik jullie mijn blauwe nagellak zien. Ik heb niet superveel blauwe nagellak, maar begin deze kleur steeds leuker te vinden. 




Van links naar rechts:
* Catrice 530 Up In The Air
* Miss Sporty 320
* Action (zat in zo'n setje van zes kleurtjes)
* Creation Lamis
* La Femme 101 Ice Blue Cream
* Essence 04 Buddy Bear (Limited Edition: Berlin rocks)
* Catrice 540 Am I Blue Or Green?
* MNY 657
* Essence 01 Chacalaca (Limited Edition: Whoom! Boooom!!!
* Nog een keer die van de Action

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...