dinsdag 10 januari 2012

Shoplog

Vorige week ben ik met mijn zusje wezen winkelen. We zijn behoorlijk langs wat winkels geweest en de buit was daardoor ook groot. Vandaag wil ik door middel van een filmpje laten zien wat ik allemaal heb gekocht. Een kort filmpje, dat wel. Maar ik beloof jullie dat ik binnenkort meer filmpjes op ga nemen.

video


Het is jammer genoeg een beetje een wazig filmpje, dit komt vanwege het slechte licht en vanwege het feit dat ik geen goede camera heb. Ik ben op zoek naar een nieuwe, goede camera, dus ik hoop binnenkort goede filmpjes online te kunnen zetten. Hebben jullie nog suggesties voor een goede camera? Plaats deze dan vooral bij de comments!

Nu naar de toelichting van het filmpje. Jullie zien een heleboel voorbij komen. Laten we maar gewoon bij het begin beginnen :) 
Een van de eerste dingen die jullie zien is een make-up organizer. Deze heb ik bij de Action weg, voor maar €2,59. Ik had er al een tijdje een oogje op, maar ik kocht hem toch telkens niet. Nu kon ik de verleiding niet weerstaan en oh wat ben ik er blij mee! Ik heb er al mijn make-up in die ik dagelijks gebruik. Super makkelijk, want ik pak mijn bakje en heb gelijk alles. 

Bovenop de make-up organizer zien jullie ook een poeder liggen van Max. Hij kostte €1,59 en ik heb de kleur DCF 260 Ivory. Dit is de lichtste kleur bij onze Action en omdat ik best bleek had, had ik deze al een poosje geleden meegenomen. Dat ik hem nu weer kocht, was als back-up. Dit omdat ik bij de andere al een hele grote pan zie. En bij de Action weet je het nooit wanneer er dingen uit het assortiment gaan. Dus nam ik het zekere voor het onzekere en nam een back-up mee.

Ook zien jullie een eyeliner bovenop de make-up organizer staan. Deze komt bij het Kruidvat weg, uit de voordeelbakken voor maar €1,-. Het is de eyeliner 01 Barefoot Through The Moss van de limited editon NATventURista van Essence. Ik had de andere eyeliner al, een bronsachtig kleurtje, maar deze nog niet, want ik gebruik bijna nooit groene eyeliner. Ik zag hem overal op blogposts en had al spijt dat ik hem niet had gekocht. Ik snel terug naar het Kruidvat, natuurlijk uitverkocht... En toch, toch had ik geluk en kwam ik hem nu in de kortingsbak tegen. Natuurlijk moest ik hem nu wel meenemen :)

Na deze eyeliner is het de beurt aan de Max nagellakjes, waarvan jullie al vier in een review hebben gezien. Deze komen bij de Action weg en zoals jullie al konden lezen kostten ze maar €0,49 per stuk. Ze waren een poosje weg bij onze Action, maar ze hebben ze nu weer en ook nog nieuwe kleurtjes! Ik werd er helemaal happy van. De drie nagellakjes die jullie nog niet hebben gezien, komen in een ander review.

Dan zien jullie een monstertje. Ik had nog een cadeaubon van de Douglas en besloot dat het na drie jaar wel een keer tijd was om deze op te maken. Ik kom regelmatig bij de Douglas, maar voel me daar niet zo op mijn gemak. Hierdoor had ik nog niet iets gezien wat ik graag wou. Nu had ik een hele lekkere en leuke handcrème gezien bij een vriendin die ik ook wel wou. Tijd om naar de Douglas te gaan! Maar jammer genoeg hadden ze deze handcrème niet meer. Dan maar een lekkere bodybutter van dezelfde lijn. Bij het kopen van deze bodybutter kreeg ik dus een monstertje. Het is een oogcrème van Shiseido. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar dat ga ik nog wel doen. De bodybutter ruikt naar aardbeienmilkshake, maar dat vermoedde je vast al wel een beetje :) Er staat niet voor niets strawberries en milkshake op. Een hele fijne bodybutter. Hij kost normaal €5,95, maar door mijn cadeaukaart betaalde ik maar €0,95. Koopje toch? ;)

Dan zien jullie veel buisjes met glitters. Deze heb ik gekocht voor mijn nail-art. Tien buisjes kostte €0,99. De bovenste vijf buisjes bevatten glitters en de onderste vijf buisjes bevatten figuurtjes en streepvormige glitters. Ik heb de kleuren paars/roze en grijs/zwart/wit. Nu hier nog een leuke nail-art mee zien te verzinnen :)

Daarna zien jullie strips voor je poriën. Ook deze komen bij de Action vandaan en zijn volgens mij €0,59. Ze zijn voor op je neus bedoeld en ik gebruik ze als ik zie dat ik mee-eters op mijn neus heb. Goedkoop en ze werken goed. Er zitten zes strips in een pakje.

Daarna zien jullie heel veel boekjes. Acht om precies te zijn. Ik kwam ze tegen bij de Action voor €0,99 per stuk. Dit is een serie die ik vroeger las en ik vond het leuk ze te hebben. Altijd een leuke herinnering voor paardrijden. Afgelopen week was ik ziek en heb ik ze nog een keertje gelezen. Heerlijk om af en toe weer eens even kind te zijn.

Als laatste kocht ik nagellakremover en wattenschijfjes. Ik lak mijn nagels sowieso elke week en dan vliegen deze twee er doorheen. Ik kocht ze allebei bij de Action. De nagellakremover is zonder aceton en kost €0,99 voor zo'n grote fles. Ik moet zeggen dat dit alweer mijn derde fles is in korte tijd *schaam*. De wattenschijfjes kostten €0,89 volgens mij en er zitten 80 stuks in. Ik kan dus weer even vooruit!

Al met al een hele grote blogpost. De volgende shoplog zal ik helemaal in een filmpje doen. Leuker voor jullie dan zo'n lap tekst en ik zal er toch eens aan moeten geloven om voor de camera te verschijnen. Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden op deze manier.  De volgende keer dus een filmpje met mij voor de camera :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...