vrijdag 6 januari 2012

Review make-up doos deel 2 Aqua Bella

Vandaag deel twee van de review van de mega make-up doos van The Color Workshop. Vandaag is het setje Aqua Bella aan de beurt.

 



Het setje bestaat ook weer uit een nagellak, een lipstick, een palletje, een eyeliner, een oogpotlood en twee kastjes. Als eerste zijn het oogpotlood, de eyeliner en de lipstick aan de beurt. 


Het oogpotlood is grijs. Deze heeft een betere pigment dan het paarse potlood. Hij is matgrijs, zonder glittertjes of shimmer. De eyeliner is in dezelfde tint grijs, maar deze is wel shimmery. De lipstick is in een hele andere tint, het is namelijk een nude lipstick. Bij het swatchen viel hij tegen mijn huidskleur bijna weg, maar je ziet nog wel de mooie glans van deze lipstick. Het is geen stroeve lipstick, maar hij is ook niet romig. Dit vind ik de fijnste structuur van lipstick. Hij is makkelijk aan te brengen, maar doordat hij niet zo romig is, gaat hij niet erg in de lijntjes van je lippen zitten.


De nagellak is lichtroze. Er zitten subtiele gouden glittertjes in.


Een close-up van de nagellak.


Het palletje en de close-up van het palletje. 



De swatches. Net zoals bij het vorige artikel zijn eerst de eyeliner en ooghighlighter aan de beurt. De eyeliner is weer stroef en ook over de ooghighlighter heb ik geen andere mening. Jammer van de overspray, maar daarna nog wel een hele mooie kleur. Er komt voldoende kleur vanaf, maar ik weet niet zo heel goed wat ik met deze kleur aan moet. Iemand suggesties? 



Daarna zijn de mooie oogschaduws aan de beurt. Weer ongelofelijk veel pigment, maar een beetje kruimelig. Niet erg, maar je moet wel oppassen met fall-out. Hele mooie diverse kleuren, vooral de eerste twee kleuren springen eruit. Een mooie zilveren shimmery kleur en een mooie diepblauwe kleur. Ik ben verliefd! Maar ook de andere kleuren zijn natuurlijk geweldig.



Net zoals bij het vorige setje zitten hier dezelfde kwastjes erbij. Mijn mening hierover is dus ook niet veranderd. 



Ook dit setje valt heel erg in de smaak. Met nog twee setjes te gaan rond ik deze review af. Op naar deel 3! Deze zal binnenkort op mijn blog verschijnen.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, een supermooi oogschaduw palet met mooie kleuren! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat pigment van de oogschaduw is echt stunning! Mooie spulletjes zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie producten bij die make-updoos!
    Ik volg je trouwens nu, volg je me terug?

    Liefs'Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...