woensdag 11 januari 2012

Review hand- en nagelcrème

Met kerst kreeg ik een hand- en nagelcrème. Hier was ik heel erg blij mee, omdat in de winter mijn handen heel snel barsten en dan heel gevoelig en droog worden. Mijn andere handcrème was bijna op, dus het kwam heel goed uit dat ik deze handcrème kreeg. En het mooie was... Ik had hem bijna zelf gekocht!






Wat belooft deze crème? Achterop staat dat deze crème de huid van de handen heerlijk zacht en soepel maakt en haar beschermt tegen de invloeden van buitenaf. Ook zouden je nagels van deze crème versterken. 
Dit klinkt natuurlijk altijd goed, maar wat vind ik er nou van?  Het eerste wat mij opviel is dat deze handcrème redelijk dun is.  Hij is dunner dan andere handcrèmes. Hierdoor smeert het fijn uit en trekt het ook snel in. Een pluspunt, want ik haat het om overal vette afdrukken achter te laten als ik mijn handen heb ingesmeerd. Het klopt dat je handen er heerlijk zacht van worden. Ook ruikt deze crème lekker. Of deze crème je nagels ook versterkt weet ik niet. Ik merk in ieder geval geen verschil aan mijn nagels. Er staat ook dat deze handcrème je handen beschermt aan invloeden van buitenaf, maar ik merk dat ik na het handen wassen of nadat ik buiten ben geweest, toch mijn handen weer in moet smeren. Dit kan aan mijn huid liggen, want mijn handen moet ik met koud weer wel tig keer per dag insmeren. Al met al ben ik heel tevreden met deze handcrème. Hij smeert makkelijk uit, trekt snel in en maakt je handen soepel. En dit is nou net wat een handcrème moet doen vind ik. Een aanrader dus!

2 opmerkingen:

  1. dat klinkt als een fijne handcreme. Fijn dat hij snel intrekt. Ik houd ook niet van zo'n vettig laagje over mijn handen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die roze verpakking rose therapie ofso ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...