zaterdag 14 januari 2012

Pink Wing

Ik heb al een poosje de vloeibare oogschaduws van Max in mijn bezit. Deze kun je kopen bij de Action. Ze zitten per twee verpakt, meestal een donkere en een lichte van dezelfde kleur. Ik heb hier al een paar keer mee gespeeld en ik wou eens kijken of ik er ook een wing mee kon maken. Dit is het resultaat




Al zeg ik het zelf, best leuk voor een keertje. Wel vond ik het moeilijk om een mooie wing te maken, het is toch met een dik kwastje waarmee je werkt, een beetje een sponsapplicator. Ook vond ik het lastig om de wing aan beide kanten gelijk te maken. Uiteindelijk vond ik het toch best leuk gelukt. Ik heb de lichtroze over mijn hele bewegende ooglid aangebracht en de donkerroze in de outer v en als wing. Hieronder kun je het zien. Je ziet ook dat de oogschaduws heel 'kreukelig' opdrogen. Gelukkig zie je dit niet als je je ogen open hebt, want ik vind dit niet zo mooi. 



Nog even twee foto's om de wing aan beide kanten te laten zien. Zoals lukken kunnen zien zijn ze niet helemaal gelijk, maar als ik mijn ogen open deed, zag je dit gelukkig niet. 



Ik vond dit best leuk voor een keertje, maar het is best opvallend en ik weet niet of ik het nog een keer ga doen. Ik merk dat deze oogschaduws nu snel in de kast blijven liggen, omdat ik niet zo goed weet wat ik ermee moet. Je kunt ze niet blenden, dus ik doe elke keer standaard de lichte kleur aan de binnenkant en de donkere kleur aan de buitenkant, maar ik wil er weleens iets anders mee. Heeft iemand een idee wat ik met deze oogschaduws kan doen? Hoe kan ik hiermee een leuke ooglook maken?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...