dinsdag 31 januari 2012

Nail-art

Zoals ik al had gezegd, had ik weer zin om een keer een nail-art te maken. Nu is het niet bij een design gebleven, maar op elke nagel heb ik iets anders gemaakt! Om het gebrek aan filmpjes goed te maken, gelijk maar weer een filmpje om al mijn nagels goed te kunnen laten zien.









Voor de geïnteresseerden de nagellakken die ik heb gebruikt.


Pink van mijn linkerhand:
Basislak Max Nails 15 Paris Pink
Luipaardenvlekken Rimmel London 366 Beige omlijnt met een zwarte striper nummer 5 van Janet


Ringvinger van mijn linkerhand:
Basislak Catrice 170 I Scream Peach! 
Zwarte crackle van Rimmel London


Middelvinger van mijn linkerhand:
Basislak Rimmel London 366 Beige en streepjes met de zwarte striper nummer 5 van Janet


Wijsvinger van mijn linkerhand:
Basislak Catrice 520 Apropos Apricot
Witte stipjes met Catrice 470 Snow Motion en de streepjes met de roze striper 04 Pink! van Essence


Duim van mijn linkerhand:
Basislak Catrice 010 Dance Like A Prima Ballerina
Zilveren striper nummer 210 van Janet voor het strikje
Stipjes met de roze striper 04 Pink! van Essence
Een zwarte stip met Max 9 Black


Pink van mijn rechterhand:
Basislak Max Nails 11 Pink
Stipjes in de kleuren Catrice 010 Don't Feed The Birds, Catrice 020 MAN-Go Tango, Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy!, Esmalte de unas in nummer 2, Catrice 250 I Sea You! en Catrice 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!


Wijsvinger van mijn rechterhand:
Hartje van de bloem Catrice 010 Don't Feed The Birds
Bloemblaadjes Catrice C03 Times Square at Midnight


Middelvinger van mijn rechterhand:
Basislak 040 Princess For A Day
Streepjes met zwarte striper nummer 5 van Janet


Wijsvinger van mijn rechterhand:
Basislak Catrice 160 Sweets For My Sweets
Glitters Essence 03 Hello Holo en zwarte striper nummer 5 van Janet


Duim van mijn rechterhand:
Basislak 91 Pink Diamonds 
Stipjes Catrice 470 Snow Motion, zwarte striper nummer 5 van Janet
Streepjes met roze striper 04 Pink! van Essence

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...