woensdag 18 januari 2012

MNY lippenbalm

Lippenbalsems, ik heb er genoeg, maar ik heb een aantal favorieten die ik altijd weer pak. Eentje is zelf zo favoriet, dat ik hem helemaal heb opgemaakt en nu weer opnieuw heb gekocht! Benieuwd welke ik precies bedoel? Lees dan snel verder!



Het gaat om de MNY lippenbalm in nummer 375. Ik vind het echt jammer dat MNY hun producten geen naam hebben gegeven, maar daar is niets aan te doen. Het gaat natuurlijk vooral om het product! 



MNY lippenbalm 375 is een roze kleur met glittertjes. De kleur op je lippen komt niet overeen met de kleur in de huls. Pas als ik een paar keer over mijn lippen heenga, zie ik een lichtroze zweem met glittertjes. Voor de kleur hoef je deze lippenbalm dus niet te komen. Maar ik vind het een ongelofelijke fijne balm die mijn lippen zacht maakt. Dat je een verzorgd kleurtje erbij krijgt is daarom alleen maar meegenomen. 



Deze swatch heb ik gemaakt door een aantal keer met mijn balm over mijn hand te gaan. Niet superveel kleur dus, maar ik vind het precies genoeg om mijn lippen subtiel te verzorgen. De balm kost €1,99, dat is dus geen geld. De vorige balm heb ik helemaal opgemaakt en ik ben nu aan mijn tweede begonnen. Ik dacht eerst wel dat ik namelijk er zonder kon, maar toen hij daadwerkelijk op was, miste ik hem toch wel heel erg. Heb jij dit al een keer gehad? Dat je dacht dat je zonder een product kon, maar dit uiteindelijk niet het geval was? 

1 opmerking:

  1. Ik heb ook zo'n 1 en die stop ik meestal in mn tasje als ik ergens naartoe ga ofso :p Hij is praktisch en subtiel (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...