maandag 2 januari 2012

Goede voornemens

Gelukkig nieuwjaar lieve mensen! Ik hoop dat jullie een leuke en gezellige jaarwisseling hebben gehad. Zoals veel mensen heb ik ook goede voornemens voor 2012. Mijn goede voornemens voor 2012:


* 1x per week mijn kwasten wassen. Mijn kwasten wassen is een klusje dat ik vaak vergeet. Ik heb best veel kwasten die ik gebruik en daardoor kost het best veel tijd. Mijn voornemen is het 1x per week te doen, op een vaste avond, zodat ik het niet zo makkelijk meer kan vergeten
* 1x per week mijn gezichtshuid verwennen. Dit kan door middel van scrubben zijn, maar ook door middel van een maskertje. Ik merk dat ik mijn gezicht nog weleens verwaarloos, terwijl dit wel hetgene is wat iedereen ziet. Dit jaar beter verzorgen dus!
* Iedere nacht met een schoon gezicht slapen. Iets wat ik 9 van de 10 keer doe. En dus die ene keer vergeet... Dit jaar moet het afgelopen zijn, hoe moe ik ook ben, ik reinig mijn gezicht. 
* Mijn parfummonsters opmaken. Ik heb zoveel monsters. Ik heb twee hoge glazen hiermee gevuld. Tijd om eens wat ruimte te maken en elke dag te genieten van een nieuw geurtje!
* Elke dag mijn lenzenvloeistof vervangen. Dit doe ik al 9 van de 10 keer, maar soms vergeet ik het toch. Dit jaar wil ik het elke dag doen. 
* Producten opmaken. Ik heb zoveel producten waarbij ik de pan heb geraakt of bijna heb geraakt, maar ze niet opmaak. Dit wil ik dit jaar gaan veranderen. Ik wil producten opmaken en dan kunnen weggooien. Goed gevoel en meer ruimte!
* Een goede camera kopen. Ik wil een nieuwe camera kopen, zodat ik goede filmpjes en foto's kan maken voor mijn blog.


Dit zijn mijn goede voornemens. Ik heb ze opgeschreven en opgehangen zodat ik ze elke dag kan lezen en ik ze niet vergeet. Wat zijn jouw goede voornemens? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...