dinsdag 10 januari 2012

Gelnagels inspiratie

Gelnagels... Liefde voor mij. Een tijdje heb ik zelf ook gelnagels gehad, maar bij mijn bijbaantje achter de kassa mocht ik ze niet meer dragen. Toch bleef ik kijken naar leuke gelnagels en sloeg ik ze op. Bij deze dus foto's van gelnagels die ik heel erg mooi vind. Ik zit erover na te denken om weer gelnagels te nemen als ik weg ben bij de supermarkt, dit duurt toch niet meer zo lang, maar dan moet ik wel weer iemand zoeken die ze wil zetten bij mij, want degene die dat eerst deed is er jammer genoeg mee gestopt. 



Ik weet jammer genoeg niet meer van welke sites deze foto's afkomen, dus zie je een van jouw foto's hierbij staan, vermeld het gerust, dan plaats ik gelijk jouw link bij de foto!


Deze vind ik heel leuk, een roze tip, want ik ben gek op roze, met een zebrastreep. Ik vind zebra's ook heel erg leuk, dus een perfecte combinatie voor mij!


Een mooie glittertip met twee mooie lijntjes. Heel subtiel, maar toch opvallend. Vooral de kleurencombinatie vind ik heel erg mooi.


Dit vind ik echte feestnagels, dus voor kerst ofzo. Jammer genoeg is dit net geweest, maar wie weet voor volgend jaar? 


Een mooie opvallende glittertip en voor de rest neutraal. I like!


Weer roze en weer glitters. De ideale combinatie :) Alleen zou ik voor wat fijnere glitters gaan, volgens mij is dat toch wat mooier. 


Ik vind dit ook mooie nagels. Lekker neutraal, maar met een beetje sprankle, zodat je nagels toch wat meer opvallen dan normaal! 


Mooie neutrale nagels, leuk voor het voorjaar! En dan die stippeltjes en streepjes. Lekker fris, mooi verzorgd en toch met dat beetje extra. 

Weer roze, hier hoef ik volgens mij niet veel meer over te zeggen. Dat bloemetje is toch weer een nieuw detail. Zo blijven die gelnagels toch wel heel erg leuk!


Als laatste een mooie babyblauwe tip met versierseltjes. Die steentjes vind ik echt heel mooi. Dat babyblauwe maakt het ook heel erg zacht, ik hou ervan.

Genoeg gelnagels die ik zelf weer zou willen hebben dus! Ik vind gelnagels heel verzorgd staan en zo mooi. Als ik weer een goed adresje vind die niet al te duur is, denk ik dat ik ze weer ga laten zetten. Als ik deze foto's zo zie, heb ik gelijk zin om weer nieuwe foto's te zoeken. Maar zo kan ik natuurlijk bezig blijven :) Wat vinden jullie van gelnagels?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind Gelnagels echt pracchtig, maar het onderhouden ervan is zo verrot.. en het is zo duur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind ze ook wel mooi
    ik weet thans nog een goed adresje en zeker niet duur !
    kijk maar eens op google naar : an's naildesign -wix.com

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...