vrijdag 20 januari 2012

Dupe-alarm?!

Ik gebruik nu al een poosje een eyeliner van 2true, maar ik gebruik hem zo regelmatig dat hij al voor de helft leeg is! Omdat ik hem zo fijn vind, wou ik graag een back-up, maar het 2true schap is bij onze kruidvat weg :( Toen vond ik in de voordeelbakken eentje van Gosh die er wel heel erg op leek. Voor €2,50 nam ik hem mee en legde ik hem naast mijn oude vertrouwde eyeliner. Is het dezelfde? Een goed alternatief? Of komt het geeneens in de beurt?


Zo in de huls lijkt het verdacht veel dezelfde eyeliner. Deze basis, dezelfde kleur glitters. Het zag er goed uit. De eyeliner van 2true bevat 8 ml en die van Gosh 10 ml, dus als het een dupe zou zijn, had ik een goede koop gedaan. 


Er is een verschil met de kwastjes. Die van Gosh is superdun, terwijl die van 2true wat dikker is. Met 2true zette ik altijd een te dik lijntje, maar het kwastje van Gosh is zo dun dat ik vrees dat ik meerdere keren mijn eyeliner moet doen voordat je er wat van ziet. Het kwastje van 2true pakt ook veel meer product op dan het kwastje van Gosh. 




De swatches, het allerbelangrijkste natuurlijk. In de eyeliners van 2true zaten vooral oranje en groene glitters. Zitten deze glitters ook in de van Gosh? De onderste swatch is van 2true, de bovenste van Gosh. Je ziet wel dat het lijntje van 2true veel dikker is. Daar ga ik nu niet over vallen, bevat Gosh ook dezelfde glitters die ik zo mooi vind? Het antwoord is ja. Ik heb er even expres een wazige foto bij gedaan zodat je de glitters goed kunt zien. Ik vind wel dat bij Gosh er minder glitters inzitten, maar met wat extra laagjes moet ik toch hetzelfde effect kunnen bereiken. Een goede dupe dus! Jammer genoeg is Gosh normaal veel duurder, maar als je geluk hebt, vind je hem goedkoop in de voordeelbakken. Daar heb je ook gelijk het nadeel, producten in de voordeelbakken betekent meestal dat het product uit het assortiment is gehaald. Dit is bij deze Gosh eyeliner ook het geval. Gelukkig heb ik hem kunnen scoren en kan ik weer een poos vooruit! En mijn 2true eyeliner is natuurlijk ook nog niet op.




Ik ben blij dat mijn oog viel op deze eyeliner. Ik had al een paar keer gezocht naar een dezelfde eyeliner, maar kon deze natuurlijk toen niet vinden. Als je er naar zoekt, vind je hem niet en heb je het al een klein beetje opgegeven, dan zie je hem ineens liggen. Heb jij al een keer een dupe of een goed alternatief gevonden voor een product dat jij heel fijn vond, maar niet meer te koop was?

1 opmerking:

  1. Ik heb die van Gosh ook, maar ik krijg er nooit zoveel glitters van af.. Echt jammer..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...