vrijdag 13 januari 2012

Cheap is crap??

Zoals sommige van jullie misschien wel weten heeft de Action ook nagellak. Deze nagellak is te koop voor €0,49. Geen geld dus en daarom wil ik vandaag met jullie kijken of het troep is of een aanrader. 









Vandaag is het de beurt aan vier lakjes, genaamd DNC 11 Pink, DNC 24 Pink Passion, DNC 87 Nude en DNC 91 Pink Diamonds. Waar DNC en het getal wat hierop volgt voor staat weet ik niet. Daarom gebruik ik ook maar gewoon de namen van de nagellakjes. 


We beginnen met Pink. Het is een donkerroze kleur. Het valt op dat de kleur precies overeenkomt met de nagellak in het flesje. Soms valt een kleur op je nagels nog weleens anders uit, maar dat is hier niet het geval. Om dit lakje dekkend te krijgen heb je wel drie laagjes nodig. Dit is wel een beetje jammer, maar de laagjes drogen best snel. Toch duurt het uitharden van de nagellak nog wel een poosje. Er zit een klein beetje een metallic finish over deze nagellak. Ik vind dit persoonlijk niet storend, maar sommige mensen houden hier niet van. 








Als tweede is Pink Passion aan de beurt. Deze is lichter roze dan zijn voorganger. Hij dekt in twee laagjes. Ook hier is de kleur op je nagels gelijk aan de kleur in het flesje. De nagellak bevat geen shimmer, maar heeft een mooie glossy finish. Deze nagellak heeft dezelfde droogtijd als de nagellak Pink.







Deze nagellak heet Nude, maar is voor mij een beetje te donker om Nude te zijn. Alsnog vind ik hem heel erg mooi, het is een mooie neutrale kleur zonder shimmer. Met twee laagjes is hij mooi dekkend. Hij droogt naar mijn gevoel sneller dan Pink en Pink Passion en dat is een pluspunt. Ook deze nagellak heeft een glossy finish. 




Als laatste is Pink Diamonds aan de beurt. Een kleine verrassing. In het flesje lijkt het een peachy-roze kleur, maar als je hem aanbrengt op je nagels zit er een hele subtiele shimmer doorheen. Pretty! Deze nagellak dekt in twee laagjes. Hij heeft een glossy finish. De glittertjes in deze nagellak zijn zo klein dat het geen problemen geeft bij het verwijderen van de nagellak. Maar ik merkte wel dat ik rond mijn nagelriemen daarna allemaal glittertjes had zitten! Niet zo'n probleem, want met een schoon wattenschijfje en wat nagellakremover waren deze ook zo weg. 



Mijn conclusie? Leuke kleurtjes, goede dekking, goede droogtijd en een goede prijs. Ook hebben ze een mooi breed kwastje, waardoor je bijna je hele nagel in een keer kan lakken en een dop die je goed kan vasthouden. Een dikke aanrader dus! Zie je deze lakjes liggen, aarzel ze dan niet op mee te nemen. Mijn grootste aanraders zijn Pink Diamonds en Nude, twee hele mooie nagellakjes. 

Een tip, volgens mij lijkt Pink Diamond heel erg veel op Walk On Air van de Limited Edition Hidden World van Catrice! Ik heb dit lakje zelf niet, maar heb al wel foto's op internet gezien en dan lijkt hij er toch wel verdacht veel op. Catrice is ook een budgetmerk, een nagellakje kost €2,49, maar de Max nagellak van de Action verslaat Catrice dan toch wel door €2,00 goedkoper te zijn.

Ik heb nog drie donkere nagellakjes van Max. Deze komen samen in een volgend review. Zal ik deze donkere kleuren net zo mooi vinden?

4 opmerkingen:

  1. pink heb ik ook, bevalt me echt super. i love action <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er toch tamelijk goed uit voor die prijs hè!
    Liefs, Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook een paar gekocht, moet ze nog steeds uittesten :p

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...