vrijdag 20 januari 2012

Budgettip: Blush

Vandaag heb ik een budgettip voor jullie. Bij de Action hebben ze hele mooie blushes voor maar €0,99 per stuk. Ik heb alle soorten die ze bij onze Action hadden en hiermee wil ik jullie vandaag kennis laten maken. Ik waarschuw jullie alvast, ik heb deze blushes al langer in mijn bezit en ze zijn ook al gebruikt. 




Ik heb dus vijf blushes. Eentje zit in mijn 'every day' bakje en daarbij heb ik zelfs al de pan geraakt. 







Wat ik een heel erg groot pluspunt vind aan deze blushes, is dat ze cruelty free zijn. Heel veel make-up van de Action is dat. Een dikke pluim dus! 



Ik heb de kleuren 031 Peach, 032 Rosewood, 033 Brown, 034 Rose en 035 Pink.












031 Peach



032 Rosewood



033 Brown



034 Rose, zoals jullie kunnen zien, gebruik ik deze heel vaak



035 Pink

Tijd voor de swatches. Ik heb geswatcht in de volgorde die hierboven staat. Dus van links naar rechts: Peach, Rosewood, Brown, Rose en Pink. 


Zoals jullie kunnen zien, zit het met de pigmentatie dik in orde. Er zijn verschillende kleuren, dus hoe bleek je ook bent, er is altijd wel een mooie kleur voor jou bij. Ik vind Brown meer een bronzer dan een blush, dus daar gebruik ik hem ook voor. Ben je bang dat je de blush te heftig aanbrengt, omdat hij zo gepigmenteerd is, gebruik dan een stipplingbrush. Hierdoor pak je maar een klein beetje product en breng je niet teveel aan. 
Ik vind de blushes van de Action een aanrader. Ze zijn goedkoop, er zijn verschillende kleuren zodat er voor elk huidje wel een bij zit en ze zijn proefdiervrij. Kijk dus eens snel bij jouw Action om te kijken wat ze daar hebben. Als ze daar een andere kleur hebben, zou je dat dan door willen geven? Heb jij al een blush van de Action en wat vind je hiervan?

4 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook eentje ja! Ik vind hem erg fijn (:
    Ik heb je trouwens getagd! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van de action. Ik heb nog geen blush, maar toch maar eens halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je trouwens getagged, zou je hem willen doen?

    Hij staat hier : http://belllezza.blogspot.com/2012/01/tag-11-questions.html

    Sorry, niet als spam bedoelt ofzo maar zo is hij makkelijker te bereiken voor je!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...