maandag 9 januari 2012

Nail-art Pink Passion

Al een hele poos geleden had ik deze nail-art gemaakt. Ik heb er foto's van gemaakt en deze foto's stonden te verstoffen. Totdat ik ze weer tegenkwam en het leuk vond ze met jullie te delen!


Deze nail-art zat er een week op toen ik deze foto's maakte, dus jullie zullen wel een beetje tipwear zien. 

Ik was in een vrolijke bui en besloot elke nagel van een andere print te voorzien. Hiervoor heb ik verschillende nagellakjes gebruikt, maar de basis was voor elke nagel hetzelfde: een fel-, bij neonroze nagellak. 

Eerst was mijn linkerhand aan de beurt. Op mijn duim had ik met paarse nagellak allemaal stipjes gezet. Deze stipjes zette ik met mijn dottingtool. Op mijn wijsvinger had ik een lakje met roze hartjes en glittertje over de felroze kleur heengebracht. Mijn middelvinger liet ik opvallen door een zwarte crackle-nagellak. Op mijn ringvinger deed ik weer vrolijk de paarse stipjes. En als laatste voorzag ik mijn pink van een flinke dosis roze glitter. Al met al een vrolijk geheel dus. 




Daarna was het de beurt aan mijn rechterhand. Om in dezelfde stijl te blijven, wou ik wel ervoor zorgen deze hand op de andere hand ging lijken.

Op mijn duim begon ik weer met de roze hartjes en roze glittertjes. Op mijn wijsvinger en pink deed ik weer de paarse stipjes. Op mijn middelvinger kwam een overdosis roze glitter en als laatste crackelde ik mijn ringvinger met een zwarte crackle nagellak. 




Al met al een hele vrolijke nail-art vond ik zelf. Roze vind ik echt een hele mooie nagellakkleur en deze gebruik ik dan ook regelmatig. Doordat ik toch enige regelmaat in mijn nail-art had, vond ik het niet over the top. Nu ik deze nail-art weer zo zie, heb ik echt zin om mijn nagels weer te gaan lakken! Weten jullie nog een leuke nail-art die ik kan gaan namaken?

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...