woensdag 21 december 2011

Verjaardag

Vorige week maandag was ik jarig en man oh man, wat ben ik verwend! Zaterdag heb ik een feest gehouden voor mijn vriendinnen en ook hier ben ik weer vreselijk verwend.


Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, maar foto's maken met kunstlicht wordt gewoon niet zo mooi als in daglicht.. Ik wil jullie eerst laten zien wat ik op mijn verjaardag zelf heb gekregen. 



Heel de tafel lag vol! Wat ik allemaal heb gekregen: een nachtcrème van Odina, een boekenbon bij de Bruna, een heeeeele grote make-up doos, een polo met mijn naam erop en het logo van de FNRS, reinigingsdoekjes, geld, een spiegeltje, een paardenspel, een cadeaubon bij de DA, een paardenblik, een megalolly, een paardenkalender, een paardenboek, twee repen witte chocola, een blikje Intensive Care van het Kruidvat, een mascara van Miss Sporty, een waardebon voor een ritje in een Volkswagen Beetle en een haarnetje voor paardrijden. Heel erg verwend dus. Het zijn toch hoofdzakelijk beautycadeautjes of spullen voor paardrijden. Twee dingen die helemaal bij mij passen! Laten we nu eens even kijken naar de dingen waarmee ik door mijn vriendinnen ben verwend... 


Weer zoveel! Ik kreeg een warme fleecedeken, een mooie vierkante spiegelplaat met een Vogue deodorant en een Vogue douchegel en twee zeepjes, een vlinder en een hartje, verder kreeg ik een handwarmertje, nagelstickers, twee Miss Sporty lakjes, een Rimmel crackle nagellak en een Miss Sporty disco topcoat. Verder kreeg ik nog een Vriendin, een cadeaubon van de Hema, een setje met zeep, bodygel en bodylotion, een Hema face- en bodyglitter en kaartjes. Al met al ben ik dus vreselijk verwend.
Jullie kunnen de komende tijd reviews verwachten van een aantal van deze cadeautjes. Ik verklap alvast dat de make-up doos een van de eerste dingen zal zijn die ik zal reviewen. En wat is hij mooi!

2 opmerkingen:

  1. Ik zie het al, je bent grandioos verwend met je verjaardag :) maar dat moet ook natuurlijk. Alsnog gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ja ik ben inderdaad vreselijk verwend :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...