woensdag 28 december 2011

Review make-up doos deel 1 Drama Queen

Zoals ik al had voorspelt vandaag een review over een verjaardagscadeau. Omdat deze make-up doos eigenlijk uit vier setjes bestaat, ga ik ze niet allemaal in een keer reviewen. Dan zou het een hele grote review worden. Ik splits deze review in vier delen op.




De make-up doos is van The Color Workshop. Toen ik dit zag, baalde ik al een klein beetje, want uit mijn eerdere ervaringen wist ik dat de pigment van hun oogschaduws niet al te best is. Een ding zal ik verklappen: heb nooit vooroordelen....


Als je de make-up uit de doos trekt, zie je dit. Netjes in een plastic doos gedrukt, zodat het niet door heel de make-up doos rolt. Het eruit drukken van de make-up kostte soms best wel wat moeite!
Waarom dat gat in het midden zit... Geen idee. Op de voorkant staat: Stap voor stap uitgelegd hoe je de looks kunt namaken. Misschien hoorde dat hier in te zitten? Ik weet het niet. Opzich jammer, maar de plaatjes zijn ook duidelijk, dus ik red me wel. 


De vier palletjes. In elk palletje zitten zes oogschaduwkleuren (de bovenste twee rijen),  een ooghighlighter (linksonder) en een eyeliner (rechtonder). Vandaag laat ik jullie de twee setjes zien 'Drama Queen' en 'Aqua Bella'. Als eerste Drama Queen. 

 

Dit is het setje 'Drama Queen', een nagellak, een lipstick, een palletje, een eyeliner, een oogpotlood en twee kwastjes. Als eerste het oogpotlood, de eyeliner en de lipstick.




Het oogpotlood is matpaars en romig. Hij geeft een mooi pigment af, maar voor een diepe pigmentatie is een paar keer heen en weer gaan wel aanbevolen. De eyeliner is een andere kleur paars en is metallic. Heel erg mooi, maar het duurt wel even voordat hij opgedroogd is. Voorzichtig zijn dus met uitvegen. De lipstick is paars/rozig en goed gepigmenteerd. Hij is niet heel erg romig, maar dat vind ik niet erg. Romige lipsticks gaan namelijk heel erg in de lijntjes van je lippen zitten. 


De nagellak is een roze lak met verschillende kleuren glitters. Ze zijn niet holografisch, maar ik zie zilveren, oranje, blauwe en roze glitters. 




Een close-up van de glitters. In het echt is hij nog zoveel mooier. 



Het palletje en een close-up van het palletje.






De swatches. Eerst de eyeliner, dan de highlighter en dan de zes oogschaduws. 




Zoals jullie kunnen zien geeft de eyeliner niet veel kleur af. Hij is ook stroef. Ik had wel het gevoel dat hij door de warmte van mijn vinger iets meer ging smelten, dus misschien wordt hij dan wel dieper van kleur. De ooghighlighter is ook een beetje stroef, maar er komt wel veel kleur vanaf. Jammer genoeg zijn de glittertjes een overspray. Maar deze glittertjes hopen heel erg op, dus misschien is het ook wel een pluspuntje dat het een overspray is. 




De oogschaduws zijn allemaal heel zacht en ook een klein beetje korrelig. Maar het pigment maakt zoveel goed. Met een klein veegje van mijn vinger over de oogschaduw komt er al heel erg veel kleur vanaf.




Als laatste nog twee kwastjes die erbij zitten. Ze voelen goed aan, ze zijn lekker zacht en de haren vallen niet zomaar uit, maar ik zou niet weten waarvoor ik ze moet gebruiken. Het kwastje met aan de andere kant een sponsapplicator is iets te slap om de oogschaduw aan te brengen en het andere kwastje is te groot voor je oog. Het scheelt dat ik mijn eigen kwasten heb, want met deze kwastjes kun je niet een volledige look maken. 


Mijn eindoordeel: Hele fijne make-upset. Binnenkort komen de andere delen en kun je lezen of ik over die setjes ook zo enthousiast ben!

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat het toch meeviel wat betreft de pigmentatie. Ik ben benieuwd naar de overige setjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...