donderdag 10 november 2011

Primark shoplog

In de vakantie ben ik met mijn zusje en mijn moeder naar de Primark in Rotterdam geweest.Wat een drukte! Gelukkig was het slechts een kwestie van wennen en werd het wat rustiger, zodat ik rustig kon shoppen. We hebben er een gezellig dagje uit van gemaakt, met een grote tas vol spullen als gevolg. 







Het eerste wat ik jullie laat zien zijn de sieraden die ik heb gekocht.  Als eerste haarspeldjes. Het zijn goudkleurige haarspeldjes met aan de uiteinde dierenkopjes, namelijk een uil, een eekhoorn, een tijger en een hert. De kopjes zitten aan beide kanten, zodat je altijd een speldje kunt dragen waarbij het kopje goed zit en niet op de kop, of je het speldje nou rechts of links draagt. Deze speldjes waren €3,-



Als volgende heb ik oorbellen gekocht. Dit zijn stekers die half onder je oor vallen. Ze zitten dus niet op je oor, maar er dus half onder. Het zijn zwarte bloemetjes met gouden randjes en steentjes in het hart van de bloem. Deze oorbellen waren €2,-


Als laatste heb ik allemaal armbandjes gekocht die aan de hand van een lintje bij elkaar gehouden worden. Deze armbandjes waren €1,50. Ik vind het wel jammer dat de kraaltjes heel snel beschadigen. Ik heb namelijk al dat bij sommige kraaltjes het zilverkleurige laagje eraf gaat. Het zijn volgens mij 9 armbandjes die bij elkaar worden gehouden, maar hierin kan ik mij vergissen.


Op naar de kleding. Als eerste twee boxers. Ik vond ze zo lief en ze waren maar €1,50, waardoor ik ze besloot mee te nemen. 



Deze besloot ik met mijn zusje te delen. Het zijn drie riempjes. Ze waren €3,-. Het is een glimmend zwart riempje, een zwart riempje met bloemetjes en een blauw slangenleer-achtig riempje. Het zijn lange riempjes, dus ze kunnen zowel als om je taille als om je middel. 



Ook heb ik een sjaal gekocht. Deze sjaal is voor bij het camelkleurige vest dat hieronder te zien is. Omdat ik heel bleek ben, had ik er wel wat kleur bij nodig, anders zou ik er met dat vest heel ziek eruit zien. In deze sjaal zit precies de kleur van mijn vest. Deze sjaal €4,-



Deze sjaal heb ik ook gekocht. Het is een cirkelsjaal, dat betekent dat hij aan elkaar zit en dat het dus een cirkel vormt. Er zitten goudkleurige pailletten opgenaaid. Deze sjaal wil ik bij mijn jas gaan dragen, maar dit heb ik tot nu toe nog niet gedaan. Hij pluist namelijk heel erg. Deze sjaal kostte €7,-


Schoenen! Ik was er niet naar op zoek, maar toen ik deze zag staan, moest ik ze toch even passen. Ze zaten heerlijk, stonden vet leuk en waren maar €15,- Toen kon ik ze niet meer laten staan. 




Eerst vond ik deze tas niet mooi, veel te opvallend, maar toen ik er een paar keer langsliep begon ik hem steeds mooier te vinden. Ik heb hem toen eens goed bekeken en begon te twijfelen. Uiteindelijk heb ik hem toch meegenomen voor 15,- En nu heb ik echt geen spijt! Wat een fijne tas en ik vind hem nu heel erg mooi. De luipaardprint valt niet supererg op, maar is mooi subtiel en dat oranje maakt hem echt een blikvanger. 




Dit is het vest wat ik bedoelde waar die sjaal bijhoort. Het is een basic vest, niet te dik, maar wel heel erg mooi. Hij kostte 14,-. Hij heeft leuke details, zoals zakjes voorop en knoopjes bij de mouwen.




Als laatste laat ik jullie een vest zien met een bontkraag. Deze kostte €16,- Dit vest kwam ik als eerste tegen en ik vond hem zo leuk! De kraag kan eraf, dan heb je gewoon een basic vest, maar ik vind die kraag zo leuk, het maakt het vest apart. Het vest loopt vooraan uit in twee punten die langer zijn dan de rest van het vest.




Als laatste heb ik in Rotterdam een shirt gekocht voor onder het camelkleurige vest. Deze heb ik niet bij de Primark gekocht, maar bij de Hema. Het is een shirt met lange mouw, precies in dezelfde kleur als het sjaaltje. Deze was volgens mij €4,-



Dit was mijn grote shoplog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je nog vragen hebt over de producten, stel ze dan onderaan bij de comments!

1 opmerking:

  1. Besloot jij om de riempjes te delen of ik? haha :P. En we delen de haarspeldjes die bovenaan staat ook hea. En onze tas was echt te erg, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...