woensdag 30 november 2011

Catrice oogschaduws

Catrice oogschaduws, ik ben er dol op... Laatst had ik weer wat oogschaduws ingeslagen, omdat ze eruit ging en daardoor met 50% korting gekocht konden worden. Dit maakte dat de oogschaduw niet €2,79 was, maar €1,40 per stuk! Geen geld voor zulke mooie gepigmenteerde oogschaduws.




Mijn tien nieuwste aanwinsten! Sommige kleurtjes zijn zomers, maar ook veel blauwtinten. Van alles wat zullen we maar zeggen!


De bovenste rij van links naar rechts: 010 Sunny, We Love You, 020 We Support Green Peas, 150 Metallicious, 180 Ocean's 14, 200 It's A Boy!
De onderste rij van links naar rechts: 210 The Queen Is Amused, 230 Where Is My Caddy-Li-Lac, 240 It's A Girl!, 260 I Am A Coal-Girl!, 290 I Like Lilac



De swatches zijn in dezelfde volgorde gemaakt. Alle oogschaduws zijn goed gepigmenteerd, zelfs de lichte kleur It's A Girl!. Deze kleur zie je wel wat minder, maar dat komt omdat hij heel dicht bij mijn huidskleur ligt. Sommige kleuren zijn wel wat korrelig. Dit geldt vooral voor de matte kleuren Ocean's 14 en I Am A Coal-Girl.
Ik vind dit niet heel erg storend, ik vind het belangrijker dat het pigment goed is en dat is bij deze oogschaduws zeker het geval.



Nog even een close-up van de kleuren. Mijn conclusie: Hele fijne oogschaduws voor een heel mooi prijsje. Jammer dat deze kleuren uit het assortiment zijn, maar ik wou ze toch laten zien zodat jullie de kwaliteit van de oogschaduws kunnen zien. Ik ga zeker nog meer  Catrice oogschaduws kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...