woensdag 12 oktober 2011

Shoplog

Vandaag een al wat oudere shoplog. Ik heb geshopt bij de Action, de Etos en de Kruidvat.




Dit haalde ik bij de Action. Ik ben dol op de geur Her Aura By Night van Van Gils en ik zag nu dat ze nu ook bij de Action deze parfum hadden. Ik betaalde nu €12,60 voor een fles van 50 ml
waar ik normaal €45,- voor betaal. Ik heb er gelijk twee van meegenomen als back up. Ook hadden ze de bodylotion die bij deze parfum hoort. Deze was €5,60. Ook haalde ik reinigingsdoekjes van Onxy. Ik gebruik voor mijn gezicht bijna nooit reinigingsdoekjes maar ik vind ze handig voor swatches eraf te halen. Deze doekjes kosten €0,59. Ook haalde ik plaknotities voor €0,99. Ik gebruik deze notities voor school om dingen te onthouden.



Ik ging naar de etos waar ik verschillende make-upjes meenam. Bij MNY waren er wat artikelen die uit het assortiment gaan, waardoor ik deze lipglosjes met 50% korting mee kon nemen. Hierdoor kostten ze per stuk €1,- Ook de lipgloss van de Etos was maar €1,- 
Het smokey eye palette kostte €4,99. Het is een heel mooi palette om een smokey eye mee te maken. Dove had een 1+1 gratis actie. Ik heb twee bodybutters gehaald, een voor mijn moeder en een voor mezelf. Nu kostten twee bodybutters samen maar €7,45 in plaats van €7,45 per stuk. Dit scheelt heel erg!



Als laatste de Kruidvat. Ik ging hier vooral heen voor de Essence limited edition Ballerina Backstage. Hier kwam ik dan ook weg met de drie lipglosjes, een blush, twee oogschaduws en twee nagellakjes. Ook nam ik nog een witte tippainter mee. In totaal was ik iets van €18,- kwijt. Ik weet niet precies hoe duur alles was, want op de bon van Kruidvat staat alles als Essence make-up aangeslagen en verder niets over het product.

Dit was mijn shoplog voor deze keer. Laat maar weten waar je of swatches of een review van wilt zien.



3 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Vooral die nagellak en lipglosjes zien er mooi uit!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes. Ik ben helemaal fan van de Ballerina Backstage Collectie heb een hoop goodies ingeslagen van deze LE in de kortingsbakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn echt hele fijne producten inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...