woensdag 12 oktober 2011

Nail art inspiration

Ik heb weer wat leuke plaatjes opgeslagen van nail art de afgelopen tijd. In dit bericht wil ik ze laten zien.




Ik vind deze zo vet. Ze zijn lekker opvallend en ik hou van zebraprint. 


Een leuke trend die zich de afgelopen tijd veel in opkomst is. Krantenpapiernagels. Op Youtube staan genoeg tutorials hoe je deze nagels kunt maken. Ik heb ze zelf nog niet gemaakt, maar dit zal niet lang duren.


Vrolijke nagels. Ik word blij als ik ze zie. Je doen me denken aan de zomer.


Vet! Bijpassende lippen en nagels. Deze wil ik graag een keer proberen na te maken, maar heb ik nog geen idee hoe ik dat zou moeten doen...


Luipaardnagels! Ik heb ze al een paar keer gedaan, maar deze neutrale vind ik ook heel erg leuk.


Matte nagels met een glanzende tip. Heel erg chique! Leuk voor een feestje.


Vrolijke nagels. Lekker speels. Ik vind ze leuk voor de zomer.



Ik vind deze zooo leuk! Vrolijke pastelkleuren met een mooie palmboom. Ik vind ze geweldig.

Veel verschillende nail arts deze keer. Ik heb weer veel inspiratie om zelf aan de slag te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Superleuke nagels! Genoeg inspiratie voor de komende weken!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die krantennagels heb ik een keer gedaan, echt leuk! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...