dinsdag 23 augustus 2011

Nail-art


Op vakantie had ik zin om iets creatiefs met mijn nagels te gaan doen. 





Ik heb 5 verschillende kleurtjes gebruikt, roze, geel, lila, oranje en lichtblauw. Dit waren de basiskleuren voor mijn nagels. Elke nagel kreeg een andere kleur. Daarna heb ik op elke nagel een andere nail art aangebracht. Hiervoor heb ik een zwarte, witte en zilveren striper van Janet gebruikt, rhinestones in verschillende vormen en Hello Holo van Essence. Bekijk de foto's voor het resultaat. Het was heel speels, maar heel vrolijk en zomers.

Mijn linkerhand. Expres wazig zodat het holo-effect duidelijk zichtbaar is.

De vingers

Mijn duim

Mijn rechterhand

De vingers

De duim

Een artikel met vooral veel foto's. Willen jullie uitleg wat ik precies heb gedaan of een tutorial, laat dan een comment achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...