woensdag 6 juli 2011

Shoplog



Eindelijk weer een bericht van mij. Het schooljaar is bijna voorbij, nog een herkansing en daarom heb ik weer tijd om te posten. En weer tijd om te shoppen! Dus vandaag een hele grote shoplog, want ik ben flink losgegaan bij de Action en Kruidvat! 




Dit betekent dat ik weer heel erg veel dingen heb gekocht. Dit kunnen jullie al een beetje zin op de eerste foto. Ik ging eerst naar de Action. Daar heb ik twee keer een topcoat van Max Nails en een nagellakremover zonder aceton van Body Benefits. Een flesje topcoat kost maar €0,45 en de nagellakremover kostte €0,98. Het is een fles van 250 ml, best groot dus. Geen geld voor deze spulletjes! Ik kan nu weer even vooruit :) 



Ik had al twee zwarte oogpotloden van Max die me heel erg goed bevielen en nu zag ik een setje met drie oogpotloden met een smudger aan de achterkant. Een van de oogpotloden heeft een slijpdop, de andere twee hebben een gewone dop. Altijd handig. Deze drie potloden kostten maar €0,69. Ik heb een zwarte, een donkerbruine en een lichtbruine, maar ze waren er ook nog in andere kleuren, zoals grijs en een soort groen/blauwe. Hieronder een beetje onduidelijke swatches, maar het zijn hele romige potloden die een diepe kleur afgeven. Op de tweede foto heb ik het lijntje met de smudger vervaagt. Eigenlijk moet je dat direct doen als je het lijntje hebt gezet, want dan kan je hem mooier vervagen dan dat ik nu heb gedaan.




Ik heb ook beschermfolie voor mijn mobiel gekocht. Mijn folie is helemaal lelijk, dus ik wil een nieuwe erop plakken, zodat mijn beeldscherm niet beschadigd. Voor drie betaal je €0,89. Echt een aanrader, want ik heb een keer bij een telefoonwinkel gevraagd en daar kostte het €10,-!!! Ik heb het nog niet op mijn telefoon geplakt, maar dat ga ik snel doen. Wel heb ik gezien dat ik hem voor mijn mobiel nog even bij moet knippen, maar dat vind ik geen schande aangezien de prijs.


Eerst wou ik alleen de geurolie lavendel meenemen, maar deze kostten maar €0,52 en toen heb ik ze alledrie maar meegenomen. Dan kan ik ook nog afwisselen. Ik heb de geuren lavendel, vanille en appel. 


Ik heb ook nog een manicuresetje gekocht in zebraprint. Ik ben dol op zebra's en ook op de print, dus deze was gewoon voor mij! Hij kostte maar €1,95. Er zit ook een spiegeltje in, maar dat merk je eerst geeneens. Het was dat ik hem per ongeluk omklapte. Leuk detail! Op de onderste foto kan je allemaal zien wat in het manicuresetje zit. 

 







Als laatste zag ik iets heel interessants bij de Action. Een kwastenset. Er zitten heel veel kwasten in en hij kost maar €4,99. Op bovenstaande foto's kunnen jullie zien wat er allemaal inzit. Op de achterkant staat dat er 2 sponzen inzitten, 2 duo kwast/spons applicators, 1 duo kwast/lipliner (ik heb er toch echt 2...), een fanbrush, 3 poederkwasten, 2 all-over-shadow kwasten, een wimperborsteltje, een mascaraborsteltje en een tasje. Ik heb de kwasten al met plezier gebruikt. Je krijgt dus 12 kwasten, of eigenlijk 14, want er zijn duo-kwasten bij, 2 sponzen en een tasje. De kwasten zijn niet van supergoede kwaliteit, maar kunnen er best mee door. Je betaalt omgerekend €0,40 per kwast! En eigenlijk nog minder, want je krijgt duo-kwasten, sponzen en een tasje en dat heb ik er niet bijgerekend. Een aanrader dus!


Daarna was het tijd om naar het Kruidvat te gaan. De nieuwe limited edition van Catrice was uit en daar wou ik toch wel wat dingen van hebben. Ik heb de twee quads gekocht, de golden nuggets en een van de jelly lipsticks. 





De quads zien er heel erg mooi uit, ze kostten €4,29. Dit komt dus neer op €1,07 per oogschaduw. Geen geld voor zulke mooie gepigmenteerde oogschaduws. 





De golden nuggets zijn ook heel erg mooi. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar er komt heel erg veel pigment af, dus je moet er voorzichtig mee zijn, anders lijk je net een bruine discobal... De golden nuggets kostten €3,99



Wat ik heel erg jammer vind, is dat er geen kleur van de lipstick afkomt.... Hij ruikt wel heel erg lekker en voelt verzorgend aan op je lippen. Omdat ik een sucker ben voor de doorzichtige lipstick, ik heb nog nooit zoiets gezien, heb ik hem toch meegenomen voor €3,99


Ik keek even bij Essence en zag nog een oogschaduw van de Holografics collectie staan, namelijk Blue Ray. Ik heb hem toch maar meegenomen, omdat de andere twee oogschaduws mij goed gevallen als basis. Hij kostte €1,99

Dit was mijn megashoplog. Ik merk dat ik veel heb gekocht, omdat ik een lange tijd niet kon shoppen. Ik kan nu in ieder geval weer even vooruit :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...