donderdag 14 juli 2011

Essence Sun Club highlighter


Al heel lang wou ik deze highlighter van Essence hebben, dus toen ik hem zag liggen bij het Kruidvat in Zwolle, nam ik hem gelijk mee! Ik heb de versie voor blondines, lichtere huid meegenomen. Op het doosje staat dat je het voor je ogen, gezicht en lichaam kan gebruiken. 




Er zitten 6 verschillende shimmery kleuren in het doosje. Een witte, een roze en vier verschillende bruintinten.


Een close-up van alle kleuren. 


En de swatches. Ik heb geswatcht van boven naar beneden, dus de meer linkse kleur is de bovenste kleur in het doosje. Als laatste zie je de kleuren gemengd. De kleuren zijn heel gepigmenteerd. Hierdoor moet je wel een beetje uitkijken als je hem op je gezicht of lichaam gebruikt, want je wil er niet uitzien als een discobal. Het beste kan je hem dan aanbrengen met een stipplingbrush. Voor je ogen zou je hem wel heel goed kunnen gebruiken, omdat hij zo gepigmenteerd is. Wel een beetje jammer dat sommige strookjes zo dun zijn, dat je moet uitkijken dat je niet per ongeluk een andere kleur meepakt. Dit zie je al een beetje bij de roze op de swatches. Al met al ben ik heel erg blij dat ik deze highlighter te pakken heb gekregen, vooral omdat hij zo multi-functioneel is!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...