zondag 8 mei 2011

Update project 10 pan week 3

En het is alweer week 3 van het project 10 pan! Wat er tot nu toe op is zijn de reinigingsdoekjes, de twee proefjes van Her Aura By Night van VanGils en de Dove bodybutter. Dit zijn dus 4 van de 16 producten, we zijn op een kwart aangekomen dus! De roze lipgloss is ook bijna op. De mascara ga ik deze week waarschijnlijk weggooien, want er komt bijna geen mascara meer vanaf. De eyeliner is ook bijna uitgedroogd/op. Er komt in ieder geval geen mooi zwart lijntje meer. Ik weet niet zo goed wat ik met de crème moet. Ik merk dat nu ik hem langer gebruik, hij zorgt voor puistjes, dus ik gebruik hem niet meer voor mijn gezicht. Voor de rest schiet het niet heel erg op, in sommige producten zat nog meer dan ik verwachtte. Maar we gaan vrolijk door! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...