zondag 1 mei 2011

Update project 10 pan week 2

Week 2 van mijn project 10 pan is alweer voorbij. 
Het valt me tegen hoe lang het duurt voordat de producten op zijn.
Wat ik nu op heb gemaakt zijn de reinigingsdoekjes en de twee proefjes. De Dove body butter zit nog een klein restje in, dus die heb ik deze week ook wel op. De zelfbruiner begint ook op te schieten, al is het nog niet goed te zien op mijn benen.... Verder is een lipgloss bijna op. Nog even doorzetten dus en die kan ook weg. 


Het project valt me zwaar, omdat het lijkt alsof het niet opschiet. Daarom ben ik geneigd andere producten te pakken, terwijl ik dat juist niet moet doen. Ik probeer streng te zijn voor mezelf en elke keer de producten van het project te pakken. Ik heb ze ook op mijn bureau staan, dus ik zie ze elke keer en dan moet ik wel. Ik hou jullie op de hoogte. Hopelijk gaan er de komende week veel producten op!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...