woensdag 18 mei 2011

Stashflash nagellak

Vandaag laat ik zien welke groene nagellakken ik in mijn bezit heb.




Van links naar rechts: Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy! Dit is een lime-achtig kleurtje, beetje de kleur van Shrek. Daarnaast staat een lakje van Essence uit de limited edition I Love Berlin. Dit is de kleur 03 Green Grass. Daarnaast staat een nagellak uit de vaste collectie van Essence, namelijk 38 Choose Me! Dit vind ik zo'n bijzonder lakje, ik blijf er maar naar kijken als ik hem op mijn nagels heb. Dan komt er weer een lakje van Catrice, namelijk 250 I Sea You! Daarnaast staat een merkloos en naamloos lakje. Ik heb nog twee kleurtjes in hetzelfde flesje, dus deze komt waarschijnlijk uit een setje van 3 nagellakjes. Maar ik weet niet meer hoe ik hieraan kom. Dit is al een oud lakje. Daarna staat weer een nagellak uit de limited edition I Love Berlin, maar nu is het 02 I'm A Berliner. Deze is lichter dan de vorige. Dan komt er een lakje van Essence dat op Choose Me lijkt in het flesje, maar toch heel anders is op de nagels, nummer 52 Out Of My Mind. Ook dit is een mooi lakje, maar Choose Me is net even wat bijzonderder. Dan komt nummer 330 van Miss Sporty, jammer dat dit lakje geen naam heeft, maar niets aan te doen. Dan hebben we weer een nagellakje uit het Action setje van 6 nagellakjes. Een naamloos lakje dus. Dan komt de befaamde dupe van Chanel Jade: Sold Out For Ever. Toch is dit een iets ander kleurtje, maar hij lijkt er wel veel op. Als laatst heb ik weer een lime-kleurig lakje, zoals de naam al zegt, namelijk 39 Lime Up! van Essence. Deze lijkt ook een beetje op de kleur van Shrek, net zoals Catrice Easy Peasy, Lemon Sqeezy. Ik had niet verwacht dat ik zoveel groene lakjes had, omdat ik bijna geen groene nagellak draag. Tijd voor verandering dus!

In het volgende artikel zet ik mijn blauwe nagellakken voor jullie op een rijtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...