dinsdag 17 mei 2011

Stashflash nagellak

Vandaag mijn gele lakjes! Zoals jullie al zien zijn dit er niet veel. Ik draag niet veel gele nagellak, maar vind het wel grappig staan. Als het tenminste een mooie kleur is. Anders lijken je nagels gewoon verkleurd en dat vind ik echt lelijk. Met gele nagellak heb ik dus best strenge eisen.


Van links naar rechts: Catrice 010 Don't Feed The Birds, daarnaast La Femme Beauty 135 Ultra Gold. Daarnaast staat het gele lakje dat in het setje van 6 nagellakjes zat van de Action. Deze is dus naamloos. Daarnaast staat een goudgele nagellak van de DA, nummer 031. Dit zijn al mijn gele nagellakken. Inderdaad niet veel, maar ik denk dat er nog wel meer gele lakjes bijkomen. Omdat het toch een zomers leuk kleurtje is.

In het volgende artikel: Groene nagellak

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...