maandag 16 mei 2011

Stashflash nagellak

Vandaag mijn oranje nagellakjes. Ik draag oranje nagellak alleen maar op Koninginnedag en als Nederland speelt, maar toch blijf ik oranje nagellak verzamelen. 




Het valt me toch mee hoeveel ik oranje nagellak ik heb. Van links naar rechts: La Femme Beauty 131 Tangerine. Dit is echt een neonkleurige oranje, dus je nagels vallen hier sowieso mee op. Daarnaast staat een lakje van Essence, 60 Watch Out! Deze heb ik uit de kortingsbak, dus het zou kunnen dat deze uit het assortiment is, maar dat weet ik niet zeker. Dat ga ik nog even opzoeken voor jullie! Dan komt Catrice 520 Apropos Apricot, dit is een wat minder fel kleurtje oranje, maar toch nog echt oranje! Deze zou ik wat sneller 'gewoon' opdoen dan een van de andere oranje nagellakken die ik heb. Daarnaast komt weer een lakje van La Femme Beauty, 108 Oranje Cream. Zoals de naam al zegt is dit een cream lakje, zonder shimmer of iets anders. Dit is mijn favoriete kleur voor Koninginnedag. Daarnaast staat een oud lakje, ik heb geen idee hoe ik hieraan kom en hij is merkloos en naamloos. Ik heb hier ook een groen en bruinachtig lakje van, dus die zullen wel in een setje hebben gezeten, maar dat weet ik niet meer, sorry. Daarnaast staat ook een neon-oranje lakje, maar die van Le Femme Beauty valt toch wel meer op. Deze nagellak komt uit een setje van 6 nagellakjes bij de Action weg. Als laatste heb ik een nagellakje van de H&M, genaamd Summer Coral. Ik vind dit geen koraalachtig kleurtje, maar gewoon oranje, daarom staat hij in dit rijtje. Dit waren mijn oranjekleurige nagellakken. Valt best mee toch?


In het volgende artikel zullen mijn gele nagellakken besproken worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...