zondag 15 mei 2011

Stashflash nagellak

Vandaag zijn de rode lakjes aan de beurt! Ik draag bijna nooit rood, omdat ik het een beetje hoerig vind staan. Ik ben nog steeds op zoek naar het ideale rode lakje waarbij ik dit gevoel niet krijg. 





Van links naar rechts: Max Nails in de kleur 04 Rose Red, daarnaast staat een oud donkerrood lakje van Miss Helen, kleurnummer 186. Daarnaast weer een lakje van Max Nails, maar nu de kleur 03 Coral Red. Daarnaast komt een lakje dat ik in het flesje wel een hele mooie kleur vind. Deze moet ik maar even snel een keer op mijn nagels doen om te kijken of dit gevoel klopt. Dit lakje is nummer 93 van 2B. Daarnaast staat een rood nagellakje dat ik wel heel mooi vind. Het is een jellyachtig nagellakje van de limited edition Material Girl van MNY. De kleur is een beetje roze-rood met glitters. Echt heel mooi. Dit is nummer 265. Echt een aanrader, maar jammer genoeg is hij maar tijdelijk verkrijgbaar. Daarnaast staat een felrood nagellakje, namelijk van Clarins. Dit wordt gevolgd door een donkerrode nagellak van Actuality. Daarnaast staat weer een nagellakje van Max Nails, de laatste in deze serie, namelijk 01 Riviera Red. Deze is het meest rood van de drie Max Nails nagellakken. Als laatste rode nagellak in deze serie staat 100 Wine-tastic van Catrice. Deze is bijna zwart zo donkerrood is hij. Deze nagellak is nu niet meer te koop, omdat Catrice hem uit het assortiment heeft gehaald. Na het maken van deze foto heb ik nog een rood lakje gekocht, ook van Catrice. Dit is 360 Raspberry Fields Forever. Ook ben ik een lakje vergeten op de foto te zetten, omdat mijn zusje hem op dat moment op haar kamer had. Dit is namelijk 04 Roy's Red van Essence. Dit lakje kwam uit de limited edition Whooom! Booooom! Dit waren al mijn rode nagellakken. 

In het volgende artikel zijn mijn oranje nagellakken aan de beurt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...