zondag 8 mei 2011

Stashflash nagellak

Vandaag zullen mijn glitterlakjes aan bod komen. Ik dacht dat ik er niet zoveel had, maar nu ik ze naast elkaar zet, zijn het er nog wel redelijk was.















Het eerste glitterlakje is een zilveren glitterlakje van Essence. Eigenlijk is dit een nagelverharder met zilveren glitters. Hij bevat kleine glittertjes. Heel subtiel, maar met meerdere laagjes heb je hele glitterende nagels. Daarnaast staat een glitterlakje van de Hema. Ook deze heeft zilveren glitters, maar deze zijn wat groter dan de glitters van Essence. Daarnaast is een ander glitterlakje. Deze is van Paris Creations. Ik weet niet meer hoe ik aan dit lakje kom, hij is al heel oud. Deze heeft grote, grove zilveren glitters. Ik vind het leuk om deze te combineren met een lakje met kleine glittertjes. Dan komt een lakje van Max Nails, genaamd 16 Diamond Sky. Dit zijn een soort van holografische glitters. Heel erg mooi. Dan zien jullie een klein rood flesje. Dit is een heel erg oud flesje, maar er zitten leuke rode glittertjes in. Deze gebruik ik niet vaak, maar dat zou ik wel moeten doen. Daarnaast staat een flesje van Miss Helen. Dit is een lakje met gouden glittertjes. Dit is al een ouder lakje en hij is nu ook wat stroperig. Daarnaast staat hetzelfde flesje als het kleine rode flesje, maar nu met blauwe glittertjes erin. Dit is dus vast een setje geweest, maar ik weet niet meer hoe ik aan deze nagellak ben gekomen. Daarna staan nog drie lakje van La Femme Beauty, in de kleuren Cosmos, Disco en Mirage. Cosmos bevat donkerroze glitters, Disco bevat roze/gouden glitters en Mirage bevat blauwe glitters. Dit zijn al mijn glitterlakjes.

Het volgende artikel zal een overzicht zijn van mijn rode nagellakjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...