dinsdag 3 mei 2011

Stashflash nagellak

Vandaag zijn mijn base- en topcoats en nagelbeschermingsproducten aan de beurt.





Van links naar rechts:
Mijn essence matte topcoat, als je deze topcoat over een ander lakje heen doet, wordt hij mat. Daarnaast mijn Sally Hansen nagelverharder. De topcoat die daarnaast staat is van Max nails en komt het uit french manicure setje. Mijn 01 Clear as Ice van Essence Multi Dimension is bijna leeg. Deze begint ook al wat stroperiger te worden. Het vijfde flesje van links is mijn nagelriemolie. Toen ik nog gelnagels had, moest ik elke avond mijn nagelriemen insmeren met deze olie. Ik heb deze olie dus gekocht bij degene die mijn gelnagels zette. Hiernaast staat een rozeachtig Wet & More nagellakje. Ik heb geen idee waar ik dit nagellakje heb gekocht en of hij nog te koop is. Deze is bijna leeg. Als laatste heb ik een basecoat van Max Nails en daarnaast de topcoat. 


Het volgende onderdeel van mijn stashflash zullen de glitterlakjes zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...