maandag 2 mei 2011

Stashflash nagellak

Ik ga jullie stukje voor stukje mijn nagellakstash laten zien. Dit doe ik door op kleur te sorteren. Vandaag beginnen we met de kleuren zwart, wit en grijs. 




Van links naar rechts: zwarte nagellak van Max nails genaamd 9 Black, witte nagellak uit een french manicure setje van Max nails, witte nagellak van Essence, genaamd 02 White Secret uit de Colour & go lijn van Essence. Daar naast staat ook een lakje van Essence, een grijze van de Nail art twins. Dit is de Colour base 02 Romeo. Hiernaast staat 32 Silverado van het merk La Femme Beauty. Het laatste grijze lakje is een lakje van Infinity Colours. Hiervan weet ik de naam niet. 

Als ik hier mijn favoriete lakje uit moest kiezen per kleur is het de zwarte van Max nails, logisch want ik heb geen ander zwart lakje, de witte van Max nails, want die dekt beter dan die van Essence en het grijze lakje van Essence, omdat ik het een mooie kleur grijs vind.

Volgende keer mijn base- en topcoats en andere nagelbescherming

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...