maandag 30 mei 2011

Problemen opgelost

Sorry voor mijn lange afwezigheid, maar ik kon niet op blogger komen! Hij gooide mij er steeds uit en zei dat hij mijn gegevens niet herkende. Na heel wat martelen en mailen met webmasters is het me dan toch gelukt! Eindelijk. Wat heb ik het bloggen gemist. Ik ben weer van plan volop bezig te gaan en er zijn genoeg ideeën voor mijn site. Hebben jullie nog ideeën of onderwerpen waarover jullie graag een artikel willen zien? Jullie mogen ze altijd achterlaten bij de comments of mij mailen!

1 opmerking:

  1. Ik heb op dit moment nog steeds problemen met blogger. omdat ik niet meer met mijn google account kan reageren. dus doe het met: naam/url. Al hebben niet zo veel mensen dat erin staan.

    op mijn blog loopt nu een hele schattige winactie, doe jij ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...