woensdag 18 mei 2011

Nivea nagellak

Vandaag een swatch van een nagellakje van Nivea. Ik wist geeneens dat zij nagellak hadden, totdat ik deze op de markt in Amsterdam tegenkwam. Ik was nieuwsgierig en nam dit lakje mee. 





Het is een parelmoer lakje. In ander lichtval lijkt hij soms zelfs zilver. Je ziet wel dat mijn nagel er doorheen komt op de foto. Dit ligt aan het lichtval. Soms zie je niet mijn nagelranden en dan zie je ze ineens wel weer. Dit is een apart lakje. Hij lijkt heel neutraal, maar dat is hij dus niet. Ik heb hier €1,- voor betaald op de markt, dus ik vind het een aanrader. Een heel mooi, veranderd lakje voor zo'n lage prijs kan ik niet laten liggen. Ik weet niet waar hij wordt verkocht in een winkel en hoe duur hij daar is. 

Op de tweede foto zie je heel mooi hoe hij zilver kan lijken, dit zie je vooral goed op de ringvinger. Op de foto hieronder zie je juist de parelmoerkleur van het lakje. Ik blijf hem bijzonder vinden en ik blijf er ook maar naar kijken als ik hem op mijn nagels heb. Persoonlijk vind ik dit een topper!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...