woensdag 4 mei 2011

Korte update

Ik heb vandaag even een kort artikeltje met wat feitjes voor jullie.
Vanaf nu zullen de limited editions in de winkel liggen. Dus goed opletten! Bij Essence zal dat You rock! zijn en bij Catrice Enter Wonderland. Hier heb ik ze nog niet kunnen ontdekken, jammer genoeg... Wel heb ik vandaag gezien dat de nieuwe collectie van Essence en Catrice er is! Nog lang niet alles, vooral bij Essence zijn er nog veel lege vakken... Maar het begin is er! Ik heb vandaag weer leuke dingen geshopt, deze komen nog voorbij in een shoplog.


Morgen zullen er geen artikelen komen. Ik ben namelijk de hele dag in Zwolle voor het bevrijdingsfestival! Vrijdag komen er weer nieuwe artikelen. Heel veel plezier morgen, wat jullie ook gaan doen :) Ik ga in ieder geval genieten van de optredens!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...