dinsdag 17 mei 2011

H&M Summer Coral

Vandaag een budgettip! Ik ging een keer shoppen in Amsterdam en ging even rondsnuffelen op de cosmetica-afdeling. Hier zag ik ook nagellak hangen. Dit nagellakje was zo zomers en viel mij gelijk op. Hij kostte maar €0,95! Ik nam hem gelijk mee en ik ben er heel blij mee.



Hij is niet rood, hij is niet oranje. Wat voor kleur is het dan? Een mengeling van deze kleurtjes. Heel vrolijk, heel zomers en heel opvallend. I love it! Hij is dekkend in twee laagjes, heel netjes en droogt snel op. Dat het een klein flesje is, maakt mij niet uit. Want wees eerlijk, wie heeft er ooit eens een flesje nagellak helemaal opgemaakt? En voor de prijs kan je deze nagellak bijna niet laten liggen. Als je niet van opvallende nagels houdt, moet je hem wel laten liggen, want met deze kleur gaan je nagels zeker opvallen. Ik vind het een heel leuk zomers lakje. Ik ga hem ook zeker deze zomer dragen, als ik wat bruiner ben. Dan staat hij nog mooier en valt hij nog meer op. Het enige nadeel is dat hij alleen te koop is bij H&M's die een cosmetica-afdeling hebben. En dan moet er dit lakje natuurlijk maar net bij hangen. Het is dus geluk hebben als je hem tegenkomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...