dinsdag 17 mei 2011

FOTD Blue Eyes


Vandaag heb ik een ooglook gemaakt met een kleur die bestempelt wordt als moeilijk: blauw. Ik vind deze look best goed gelukt. Het blauwe valt goed op, maar het lijkt niet alsof iemand mij een blauw oog heeft geslagen.





Als eerste heb ik een oogschaduwbasis van de Hema gebruikt. Daarna heb ik mijn wenkbrauwen gedaan met wenkbrauwpoeder en -gel van Essence. In mijn crease heb ik een paarse oogschaduw van Catrice aangebracht, namelijk 220 The Violent Violet. Over mijn bewegend ooglid heb ik Catrice 170 Don't Drink And Drive aangebracht in combinatie met MNY 629. Don't Drink And Drive heb ik ook onder mijn onderste wimperrand aangebracht.





Om de look af te maken heb ik mijn Miss Sporty mascara opgebracht en als blush heb ik MNY 301 gebruikt. Op mijn lippen heb ik bewust niets aangebracht, omdat mijn ogen al knallend genoeg zijn. En daar wou ik het accent op leggen.


\

Ze zeggen dat als je blauwe oogschaduw bij blauwe ogen gebruikt, je eigen oogkleur fletser wordt. Ik vind dat bij deze combinatie meevallen. Ik zie namelijk niet echt verschil. Maar ik weet dat het bij sommige combinaties echt zo is. Kijk dus even wat voor jouw ogen werkt als je blauwe ogen hebt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...