zondag 15 mei 2011

Catrice Ultimate Nudes 060 Mona Lisa Is Staring Back

Met de vernieuwde collectie van Catrice heeft deze ook een nieuwe nagellaklijn uitgebracht, de Ultimate Nudes. Hiervan heb ik tot nu toe twee lakjes gekocht, namelijk 060 Mona Lisa Is Staring Back en 010 Dance Like A Prima Ballerina. Deze twee lakjes zal ik elk in een ander artikel gaan behandelen. Vandaag is Mona Lisa Is Staring Back aan de beurt.





Deze lak is een bruinachtige nudekleur met een fijne shimmer erin.
Perfect voor situaties waarbij je neutrale nagels moet hebben, maar ze er toch verzorgd uitzien. Ideaal voor een solliciatiegesprek ofzo. Met twee laagjes dekt de lak goed, al zie je bij mijn middelvinger wel een beetje mijn nagel eronder. Ik vind dit persoonlijk niet storend, maar als je dit wel storend vindt, zou je nog een extra laagje kunnen toevoegen. De prijs van dit lakje is €2,49 wat geen geld is voor zo'n mooi lakje. Ik vind deze nagellak echt een aanrader! Voor meiden met een donkere huidskleur dan ik zou deze kleur misschien te licht zijn. Gelukkig heeft Catrice ook wat donkere nagellakjes in deze lijn zitten. Neem gewoon eens een kijkje en wie weet kom jij ook wel met zo'n mooi lakje thuis

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...