maandag 16 mei 2011

Catrice Ultimate Nudes 010 Dance Like A Prima Ballerina

Vandaag het andere lakje die ik bezit van de Ultimate Nudes van Catrice, namelijk 010 Dance Like A Prima Ballerina. 










Dance Like A Prima Ballerina is een lichtroze lak met een hele fijne shimmer. Deze lak is iets transparanter dan Mona Lisa Is Staring Back, terwijl ik hier ook twee laagjes op heb. Nog een extra laagje zou mooier geweest zijn. Deze nagellak vind ik wat minder nude dan Mona Lisa Is Staring Back, omdat hij met meerder laagjes toch wel steeds rozer wordt. Toch vind ik ook dit lakje een aanrader, voor maar €2,49 kun je ook niet snel de plank misslaan. Een mooi lakje voor de gelegenheden waarbij je verzorgde, maar toch neutrale nagels wil. Ik ga snel eens bij de andere lakjes van deze lijn kijken, want ik vind ze toch wel heel erg mooi! Terwijl ik helemaal niet zo van de nude-kleurtjes ben. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...