donderdag 14 april 2011

Beauty | Wishlist Catrice Enter Wonderland

Jullie hebben net de limited edition van Catrice kunnen bewonderen, maar wat staat er nou eigenlijk op mijn wishlist?


Van de oogschaduwduo's zou ik graag C30 Lavenderlicious willen.
Groene oogschaduw vind ik niet helemaal geweldig en blauw vind ik niet mooi staan bij mij. Paars vind ik net wat zachter en dan lijkt het tenminste niet alsof iemand mij een blauw oog heeft geslagen! 







Ik wil graag beide highlighter, dus de highlighter voor de ogen, maar ook die voor het gezicht. Ook vind ik de nepwimpers heel mooi, dus die belanden waarschijnlijk ook bij mij in het winkelmandje.


De eyeliners sla ik over, die vind ik niet heel erg bijzonder. Ik heb al eyeliners die hier erg op lijken. Over de lipglosjes twijfel ik nog. Ik vind C10 Forbidden Apple en C20 Snow White's Lips heel erg mooi, maar ik heb genoeg lipglosses die ik heb gekocht en daarna nooit meer worden gebruikt. Even kijken hoe ze er in de winkel uitzien en of ik de verleiding kan weerstaan...


Van de nagellak wil ik graag C10 Forbidden Apple en C20 Lavenderlicious. De tip painter laat ik aan me voorbij gaan, ik vind deze niet zo'n heel mooi kleurtje hebben. De oogschaduwkwast heb ik al, dus die koop ik ook niet. Want de verpakking gebruik ik toch alleen als ik op reis ga en ik wil mijn kwasten meenemen. En aangezien ik al minstens 4 van die verpakkingen heb, vind ik dit een beetje overbodig. De kwast is namelijk precies hetzelfde.


Wat zouden jullie graag uit deze collectie willen hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...